اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 آذر 1395 / کد مطلب: 11817 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


افزایش مستمری مدجویان بهزیستی در چارچوب لایحه بودجه 96


 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در چارچوب لایحه بودجه سال 1396 میزان مستمری افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی از 500 هزار ریال به 2میلیون و 200 هزار ریال افزایش یافت.

رمضانعلی سبحانی فر در نشست شورای اداری سبزوار افزود: همچنین در برنامه ششم توسعه مصوب شد تا 50 درصد دستمزد افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی که توسط کارفرمایان بخش خصوصی بکارگیری می شوند توسط دولت پرداخت شود.
وی ادامه داد: در چارچوب برنامه ششم توسعه همچنین مصوب شد با اختصاص اعتبارات ویژه برای 30 هزار نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی مستمری برقرار شود.
این نماینده مجلس گفت: در لایحه بودجه سال آینده 720 هزار میلیارد ریال برای بخش رفاهی کشور اختصاص یافته که امید است با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخش قابل توجهی از این اعتبارات به سازمان بهزیستی اختصاص یابد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: 53 هزار نفر از جمله پنج هزار زن سرپرست خانوار، 9 هزار معلول جسمی و حرکتی، 2 هزار مددجوی نیازمند اشتغال و سه هزار و 200 مددجوی نیازمند مسکن در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی شناسایی شده اند.
حسین مقصودی افزود: با توجه به محدودیتهای مالی دولت، سازمان بهزیستی برای ارائه خدمت به مددجویان زیر پوشش خود نیازمند حمایتهای نیکوکاران و سایر اداره ها و نهادها است.
وی ادامه داد: بهزیستی می تواند با تهیه بسته های تشویقی اداره ها و نهادها را برای کمک به مددجویان زیر پوشش و مشارکت در طرحهای مختلف مانند مناسب سازی معابر شهری ترغیب کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد وقفهای جدید با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه از طرحهایی است که می تواند سازمان بهزیستی را در تامین نیازهای مددجویان کمک کند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.