اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 آذر 1395 / کد مطلب: 11808 / نظرات: 0

رئیس ایستگاه راه آهن سبزوار:


متوقف ماندن قطار مشهد - تهران در سبزوار صحت ندارد


متوقف ماندن قطار مشهد - تهران در سبزوار صحت ندارد  رئیس ایستگاه راه آهن سبزوار گفت: متوقف ماندن قطار مشهد - تهران در محدوده دشت سبزوار به دلیل نقص فنی یا برف صحت ندارد.

سید رضا عربشاهی افزود: این قطار ساعت 14:05 از ایستگاه سبزوار عبور کرد و بر اساس آخرین تماسی که چند دقیقه گذشته از طرف این ایستگاه با رئیس قطار برقرار شد، قطار بدون توقف به سوی تهران در حال حرکت است.
وی اظهار کرد: این قطار تنها برای مدت کوتاه در ایستگاه سبزوار توقف کرد و سپس به حرکت خود ادامه داد.
وی گفت: حرکت قطارها توسط ایستگاه در تمام طول مسیر کنترل می شود تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم انجام گیرد.
رئیس ایستگاه راه آهن سبزوار افزود: هیچ مشکلی در خط راه آهن و مسیر حرکت قطارها وجود ندارد.
مدیر کل راه آهن خراسان رضوی نیز گفت: به رغم بارش سنگین برف در استان هیچ مشکلی در تردد قطارها در مسیرهای این استان نداشته ایم.
محمد هادی ضیایی مهر افزود: تمام قطارها از بامداد امروز تاکنون طبق برنامه تنظیمی در مسیر تردد داشته اند و تاخیری نیز در حرکت و ورود قطارها بروز نکرده است.
وی اظهار کرد: تدابیر و پیش بینی های لازم قبل از بارش برف صورت گرفته و آمادگی های لازم در این حوزه بویژه برای امشب به دلیل تداوم بارش برف و سرمازدگی انجام شده و همه نیروها و کارکنان راه آهن در سراسر مسیر ریلی استان آماده باش هستند.
وی با بیان اینکه روزانه 80 رام قطار در این مسیر تردد می کنند گفت: با توجه به لغو برخی پروازها و نیز اختلال در ترددهای جاده ای تلاش شد حداکثر ظرفیت حمل و نقل ریلی استان استفاده شود.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.