اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 آذر 1395 / کد مطلب: 11805 / نظرات: 0

سرمربی تیم ملی دارت:


هدف ما حضور پر قدرت در مسابقات کره جنوبی است /فعالیت 300 بازیکن دارت در سراسر کشور


هدف ما حضور پر قدرت در مسابقات کره جنوبی است فعالیت 300 بازیکن دارت در سراسر کشور

سرمربی تیم ملی دارت با بیان اینکه هدف ما حضور پر قدرت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی است ، گفت: بالغ بر 300 بازیکن در سراسر کشور در رشته دارت مشغول به فعالیت هستند.

مهدی شایسته در حاشیه کارگاه آموزش علمی رشته ورزشی دارت در دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به وضعیت دارت در کشور ، اظهار کرد: دارت رشته جدیدی است و با توجه به پتانسیل های بالای این رشته در کشور روند پیشرفت به خوبی در حال انجام است.
وی با اشاره تیم های ملی دارت در مسابقات بین المللی ، افزود: در سال 2006 به مسابقات آسیا اقیانوسیه به مالزی اعزام شدیم و در بخش زنان مقام نایب قهرمانی کسب کردیم.
سرمربی تیم ملی دارت ادامه داد: در سال 2007 به مسابقات جهانی هلند ، در سال 2022 هم به مسابقات جهانی ایرلند اعزام شدیم و در مسابقات 2015 جهانی ترکیه هم عملکرد قابل قبولی داشتیم و رتبه سومی مشترک را کسب کردیم بنابراین درخشش ما در مسابقات جهانی ترکیه نشان دهنده پیشرفت ما در رشته دارت است.
شایسته اضافه کرد: چندی قبل در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ژاپن هم حضور داشتیم ولی در این مسابقات عملکرد خوبی نداشتیم.
وی با بیان اینکه افزایش تجربیات بین المللی بازیکنان برای حضور پر قدرت در مسابقات ، تصریح کرد: مسابقات دو سال آینده کره جنوبی پیش روی ماست و امیدواریم بتوانیم به عملکرد قابل قبولی برسیم.
سرمربی تیم ملی دارت مهم ترین دلیل پیشرفت رشته دارت نسبت به سالیان گذشته را حمایت های چشم گیر انجمن دارت کشور دانست و بیان کرد: مشارکت  و همکاری رسانه ها یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت رشته دارت در سطح کشور بوده است.
شایسته افزود: اگر به رشته دارت در قسمت همگانی توجه شود می تواند عملکرد بهتری در مسابقات بین المللی داشته باشد تا در بخش قهرمانی به شرایط ایده آل برسیم.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش علمی دارت در شهرستان سبزوار ، گفت: اگر کارگاه ها در سطح کشور برگزار شود سبب افزایش سطح علمی بازیکنان و مربیان رشته دارت خواهد شد.
سرمربی تیم ملی دارت با بیان اینکه رشته دارت باید در سطح مدارس و دانشگاه های سطح کشور گسترش پیدا کند، تصریح کرد: بالغ بر 300 بازیکنان در رشته دارت مشغول به فعالیت هستند و اعضای جامعه دارت کشور 6 هزار نفر است.
شایسته با اشاره برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان رشته دارت ، یادآورشد: بالغ بر 25 مربی سطح یک مشغول به فعالیت هستند و با برگزاری دوره های آموزشی مربیان با اطلاعات بروز بین المللی آشنا می شوند.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.