اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 20 آذر 1395 / کد مطلب: 11802 / نظرات: 2


گرامیداشت همسر سردار شهید فرومندی در سبزوار برگزار شد


گرامیداشت همسر سردار شهید فرومندی در سبزوار برگزار شد

گرامیداشت همسر سردار شهید فرومندی با حضور جمعی از خانواده های شهدا ، ایثارگران و مسئوولان شهرستان سبزوار برگزار شد.
 گرامیداشت همسر سردار شهید فرومندی با حضور جمعی از خانواده های شهدا ، ایثارگران و مسئوولان شهرستان سبزوار در حسینیه عطارا برگزار شد.
 مسئوول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار در این مراسم با اشاره به حضور پرشور جوانان در هشت سال دفاع مقدس ، اظهار کرد: ایثار و فداکاری همسران شهدا و مادران تاثیر بسزایی در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس داشته و مقاومت نزدیکان شهدا در برابر مشکلات و سختی ها باعث افزایش روحیه رزمندگان شده بود.
حجت الاسلام علی اصغر حعفری نسب روحیه مضاعف رزمندان در جنگ تحمیلی را یکی از مهم ترین عوامل پیروزی مقابل رژیم بعثی عراق دانست و افزود: شجاعت و ایستادگی جونان ما باعث امنیت کنونی کشور ما شده و باید مسیر شهدا را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه نقش مادران همسران شهدا در شکل گیری جریان انقلاب اسلامی را مصداق ولایت پذیری و دین داری عنوان کرد و گفت: مسئوولان باید با برگزاری یادواره ها فداکاری و مقامت شهدا را به نسل های جدید جامعه معرفی کنند.
مسئوول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار یادآورشد: مجموعه فرهنگ ایثار و شهادت را باید بار دیگر با تمام ابعادش مرور کنیم تا در مسیری هدف‌گذاری و جهت‌گیری‌ها شود که سرمایه‌ها و شایستگی‌های شهدا و ایثارگران افزایش پیدا کند.

شرافت درودی نیا همسر سردار شهید محمد فرومندی قائم مقام لشکر پنج نصر در دوران دفاع مقدس سحرگاه هفتم آذرماه به همسر شهید خود پیوست.فارس/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.