اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 17 آذر 1395 / کد مطلب: 11791 / نظرات: 0


امضای قرارداد پژوهشی بین صنایع سبزوار و دانشگاه فناوریهای نوین


رئیس دانشگاه فناوری های نوین سبزوار گفت: این دانشگاه 6 قرارداد همکاری و انجام فعالیت های پژوهشی با ادارات و صنایع این شهرستان به ارزش 6 میلیارد ریال امضا کرد.

 حسین جلیلوند در حاشیه مراسم بهره برداری از 2 طرح آموزشی و عمرانی دانشگاه فناوری های نوین سبزوار افزود: این قراردادها در زمینه اجرای طرح های پژوهشی در حوزه محیط زیست، صنعت، اکتشاف و استخراج از معادن امضا شده است.
وی اظهار کرد: سه قرارداد پژوهشی دیگر نیز در زمینه اجرای طرح های صنعتی بین این دانشگاه و صنایع شهرستان در دست بررسی است.
وی گفت: طرح های فناورانه و دانش بنیان 12 واحد فناور در زمینه اپتیک و لیزر، برق و کامپیوتر، عمران، مواد و کامپوزیت، مکانیک، صنایع غذایی، مدیریت و برنامه ریزی شهری، شیمی و محیط زیست تحت حمایت این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه فناوری های نوین سبزوار افزود: امسال 10 میلیارد ریال به این دانشگاه اختصاص یافته که تاکنون 80 درصد آن پرداخت شده است.
وی به بهره برداری از 2 طرح آموزشی - عمرانی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل تجهیز سایت رایانه با هزینه 100 میلیون ریال و آزمایشگاه فیزیک شماره 2 این دانشگاه با هزینه 230 میلیون ریال از محل کمک های خیران است.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری، از محل کمک های افراد نیکوکار برای بهره برداری از طرح های دانشگاه استفاده می شود.
دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با حدود 800 دانشجو در 6 رشته مهندسی به عنوان دانشگاه نسل سوم با رویکرد استفاده از رشته های بنیادی و جدید از سال 1392 فعال شده است.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.