اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 آذر 1395 / کد مطلب: 11789 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


سیاست های دولت یازدهم نشاط اجتماعی را به دانشگاه ها بازگرداند


سیاست های دولت یازدهم نشاط اجتماعی را به دانشگاه ها بازگرداند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: سیاست های دولت یازدهم نسبت به توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فضای شور و نشاط را به دانشگاه ها بازگرداند.
احمد برادران  به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه بقیه الله سبزوار افزود: سیاست های گذشته سبب شد تا دانشجویان از فضای شور و نشاط اجتماعی در دانشگاه ها دور شوند.
وی ادامه داد: احساس تکلیف دانشجویان در انتخابات خرداد ماه 92 و اسفند 94 کشور را از چالش های مختلف نجات داد و سبب شد تا دولت و مجلسی با تدبیر سکان هدایت کشور را برعهده بگیرند.
برادران عنوان کرد: دولت دانشگاه و دانشجو را مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور می داند و از همین جهت استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور را مورد توجه قرار داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بدعهدی دولت مردان آمریکا در موضوع برجام اظهارکرد: دولت از همان ابتدای مذاکرات هسته ای می دانست که آمریکایی ها در زمان اجرای برجام تعلل و بد عهدی می کنند و از همین رو بسته های ویژه ای برای برخورد با طرف مذاکره طراحی کرده است.
فرماندار سبزوار ادامه داد: برجام یک توافق بین المللی و چند جانبه است و سایر کشورهای طرف مذاکره با جمهوری اسلامی با وجود بدعهدی آمریکایی ها؛ نسبت به پایندی و اجرای آن تاکید دارند.
وی گفت: نقض برجام از سوی آمریکایی ها چهره دولت مردان این کشور در بی توجهی و پایبند نبودن به تعهدات بین المللی را به روشنی آشکار ساخت.
برادران افزود :البته برخی از همان روزهای نخست بد عهدی آمریکایی ها، این موضوع را تبدیل به مسئله ای برای تخریب دولت کردند و در فضای های مختلف مطالبی را علیه دولت مطرح می کنند.
وی ادامه داد: دولت یازدهم با اجرای سیاست دیپلماسی برخواسته از خرد و عقلانیت در موضوع برجام به دنبال کسب حقانیت و حفظ منافع ملت ایران در عرصه بین المللی بود که این موضوع با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محقق شد.
16 آذر روز دانشجو نامیده شده است.ایرنا
102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.