اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 آذر 1395 / کد مطلب: 11779 / نظرات: 0


طلب 420 میلیارد ریالی شهرداری سبزوار از شهروندان و ادارات دولتی


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: بدهی شهروندان و ادارات دولتی این شهرستان بابت پسماند و عوارض نوسازی به این شهرداری 420 میلیارد ریال است.

سعیدرضا فصیحی افزود: از این میزان 120 میلیارد ریال بدهی ادارات دولتی به از شهرداری سبزوار می باشد که این مبلغ برابر با یک سال حقوق پاکبانان است.

وی در ادامه گفت: در این شرایط حق بیمه مهر ماه پاکبانان شهرداری سبزوار هنوز پرداخت نگردیده و به همین دلیل دفترچه های بیمه پاکبانان نیز تمدید نشده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سبزوار افزود: حقوق پاکبانان همیشه با یک ماه تاخیر پرداخت می شود و هم اینک با پرداخت نشدن حقوق ماه مهر، یک ماه حقوق این افراد به تعویق افتاده است.
وی ادامه داد: در دو سال اخیر با توجه به رونق نداشتن ساخت و ساز مسکن اعتبارات و درآمدهای پایدار شهرداری سبزوار با مشکل روبه رو شده که این موضوع بر پرداخت حقوق و مزایای پاکبانان تاثیر گذاشته و موجب تاخیر در پرداخت شده است.
فصیحی گفت: شهردای سبزوار برای حل مشکل از مردم انتظار دارد که بهای خدمات دریافتی سازمان مدیریت پسماند را به موقع پرداخت کنند تا شهرداری بتواند حقوق پاکبانان را به موقع پرداخت و خدمات خود را ارائه کند.
وی افزود: تاکنون 40 درصد شهروندان سبزواری هزینه قبوض پسماند را پرداخت کرده اند و این در حالی است که اگر این هزینه بطور کامل پرداخت شود حقوق 6 ماه پاکبانان به موقع پرداخت می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سبزوار ادامه داد: شهرداری حق اعتراض برای کارگران و کارمندان خود قائل است و در چند سال اخیر هیچیک از نیروهای شهرداری به دلیل اعتراض و طرح گلایه از کار بیکار نشده اند.
وی گفت: حق بیمه تامین اجتماعی پاکبانان سبزواری تا پایان دی ماه امسال پرداخت شده است.
او افزود: در چند سال اخیر فقط با پنج نفر از پاکبانها به دلیل از کار افتادگی و عدم امکان همکاری قطع ارتباط کاری شده است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. ایرنا/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.