اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 آذر 1395 / کد مطلب: 11753 / نظرات: 0

سبحانی فر:


افزایش تعاملات ایران و روسیه در گسترش امنیت منطقه موثر است


افزایش تعاملات ایران و روسیه در گسترش امنیت منطقه موثر است  رئیس گروه دوستی پارلمان ایران و روسیه گفت: ایران و روسیه پرچمدار مبارزه با تروریسم در منطقه هستند و افزایش سطح تعاملات بین این 2 کشور در گسترش امنیت خاورمیانه موثر است.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در اجلاس کشورهای مشترک المنافع در روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت مساله مبارزه با تروریسم بود.
وی ادامه داد: توفیق در مبارزه با تروریسم تنها با همکاری و همراهی کشورهای منطقه ممکن است و این موضوع که کشوری کیلومترها دورتر از مرزهای خود برای مبارزه با تروریسم وارد عمل شود، مورد پذیرش کشورها نیست.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنگ و تروریسم امروز منطقه خاورمیانه را بشدت تهدید می کند و کشورهای فرامنطقه ای برای بهره برداری از این وضعیت به تقویت پدیده تروریسم در منطقه می پردازند.
وی گفت: کشورهای فرامنطقه ای با هدف بهره برداری سیاسی به گسترش تروریسم در منطقه دامن می زنند و سعی در بی ثبات کردن منطقه دارند.
سبحانی فر افزود: مجالس ایران و روسیه بر ضرورت مبارزه با تروریسم، بدون دخالت کشورهای خارجی و با تکیه بر توانایی داخلی منطقه تاکید دارند.

* افزایش روابط بین مجالس ایران و کشورهای مشترک المنافع
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به موضوع افزایش سطح تعاملات بین ایران، روسیه و کشورهای مشترک المنافع اشاره کرد و افزود: تحکیم و تسهیل روابط حقوقی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی و افزایش سطح تعاملات بین مجلس ایران و این کشورها از مهمترین موضوعات مطرح شده در این سفر بود.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.