اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 آذر 1395 / کد مطلب: 11747 / نظرات: 0

فرماندار داورزن خبر داد


بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراسان رضوی در داورزن برپا شد


بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراسان رضوی در داورزن برپا شد فرماندار داورزن گفت: بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراسان رضوی در روستای صدخرو بخش مرکزی این شهرستان برپا شد.


رضا فلاحی  افزود: این ایستگاه صلواتی بین راهی با نام 'جان نثاران ولایت' و برای هجدهمین سال متوالی جهت ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر برپا شده است.
وی اظهار کرد: این ایستگاه به همت افراد نیکوکار و پایگاه مقاومت شهدای روستای صدخرو داورزن برپا شده و در طول شبانه روز به زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) که برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می شوند، خدمات رسانی می کند.
وی گفت: در این ایستگاه روزانه حدود پنج هزار پرس غذای گرم بین زائران حرم منور رضوی توزیع می شود.
فرماندار داورزن افزود: نمایشگاهی با عنوان از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) نیز به صورت ماکت و تجسمی از عصر عاشورا، میادین جنگ و هشت سال دفاع مقدس در این محل دایر و در معرض دید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین حدود چهار هزار بسته فرهنگی شامل کتب ادعیه و فرهنگی به همراه لوح فشرده در این ایستگاه به زائران هدیه داده می شود.
وی گفت: در این ایستگاه صلواتی خدماتی از جمله آپاراتی، مکانیکی، آرایشگری، خیاطی، کفاشی، توزیع دمنوش و امثال آن به صورت رایگان به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) ارایه می شود.
فلاحی افزود: با توجه به فرارسیدن دهه پایانی ماه صفر امکانات شهرستان برای ارائه خدمت به زائران، بسیج شده و مدارس، مقبره های امام زادگان و مساجد بین راهی برای اسکان زائران آماده شده است.
وی اظهار کرد: 148 نفر از زائران این شهرستان در قالب یک کاروان پیاده برای حضور در عزادارای دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا (ع) اعزام شدند.
ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت به مدت پنج روز از زائران و کاروانهای زیارتی حرم ثامن الحجج (ع) که در دهه آخر ماه صفر برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می شوند پذیرایی می کند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.