اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 آبان 1390 / کد مطلب: 1173 / نظرات: 0


یک هنرمند:مردم سبزوار را بسیار شاد و پر انرژی دیدم


  شهرداری سبزوار به منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای کارکنان و خانواده های آنان اقدام به برگزاری جشنی با نام غدیر نمود، یکی از میهمانان این برنامه مجید اخشابی خواننده پاپ کشورمان  بود که با اجرای زیبایش در این جشن مورد استقبال حضار قرار گرفت، وی در حاشیه این جشن به خبرنگار سبزوار آنلاین گفت: همانطور که چهره ظاهری شهر نیاز به بهسازی و احیاء دارد و وظیفه آن برعهده شهرداری هاست دادن روحیه نشاط و شادابی به شهروندان نیز بخش دیگری از وظایف شهرداری ها محسوب می شود. مجید اخشابی با بیان اینکه برای نخستین بار است که در سبزوار به اجرای موسیقی می پردازم  افزود: با مسافرت به سبزوار امکان بازدید چند ساعته از فضای شهر سبزوار با همکاری مسئولان شهرداری سبزوار فراهم شد که این مهم جای بسی خوشحال دارد چرا که بنده در این بازدید چهره شهر سبزوار را بسیار آرام و زیبا و مردمان آن را نیز بسیار شاد و پر انرژی دیدم.
وی در پاسخ به پرسشی که بهترین خاطره ای که از اجرای موسیقی داشته اید در کدام یک از شهرهای کشور بوده است، اظهار داشت: اکثر شهرهایی را که اجرای موسیقی داشته ام برایم خاطره انگیز بوده است چرا که از انرژی و نشاط آنها بنده نیز انرژی می گرفتم سبزوار نیز یکی از این شهرهاست.
اخشابی به استقبال 40 هزار نفری تماشاگران دراجرای برنامه هایش در محیط های باز اشاره کرد  و افزود: بنده در بسیاری از نقاط کشوراجرای برنامه داشته ام حتی دریکی از کشورهای اروپا 2 هزار نفر برای دیدن کار بنده آمده بودند استقبال بسیار خوب مردم از برنامه هایم از نیک بختی های من و خونگرمی مردم ایران است.
خواننده موسیقی پاپ کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار ما که ارزیابی خود را از برگزاری مراسم ها و جشن ها برای شور و نشاط شهروندی  چیست، گفت: این کار یک چیز مشهود و مشخصی است یعنی مسئولین بسیار راحت می توانند بعد از برگزاری برنامه ها میزان انرژی و روحیه ای که تا مدت ها در اذهان عمومی شکل می گیرد را ارزیابی کنند.
وی آلبوم (آینه رو) را از کارهای تقریبا آماده و در مرحله تولید خود اعلام کرد و افزود: تا 2 ماه آینده این اثر منتشر خواهد شد که که یکی از 14 ترک آن با لحن و ملودی خراسانی است که در نوع خودش کار بسیار جالب و متنوعی است.
وی  افزود: جوانان سبزوار می توانند از طریق سایت مجید اخشابی دات کام بسیاری از موسیقی های بنده را از این سایت دانلود کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.