اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 آذر 1395 / کد مطلب: 11719 / نظرات: 0

رییس گروه پارلمانی ایران و روسیه:


ایران به عنوان ناظر در انتخابات مجامع اجلاس روسیه حضور می یابد


ایران به عنوان ناظر در انتخابات مجامع اجلاس روسیه حضور می یابد رییس گروه پارلمانی ایران و روسیه گفت: با دعوت رییس مجلس دومای روسیه، ایران به عنوان عضو ناظر در انتخابات مجامع اجلاس روسیه حضور می یابد.

رمضانعلی سبحانی  افزود: در سفری که پیش از این اعضاء گروه دوستی پارلمان ایران و روسیه به منظور شرکت در اجلاس مجالس کشورهای اورآسیا به روسیه داشتند، رییس مجلس دومای این کشور به صورت رسمی خواستار حضور هیات ایرانی به عنوان عضو ناظر در انتخابات مجامع اجلاس این کشور شد.
وی ادامه داد: این اجلاس روز پنجشنبه هفته جاری و همزمان با اجلاس کشورهای مشترک المنافع برگزار می شود و حضور هیات ایرانی به عنوان عضو ناظر نشان از اعتماد بین جمهوری اسلامی و روسیه است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روز جمعه اعضای گروه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در اجلاس سازمان امنیت دسته جمعی پیمان دفاعی بین روسیه و کشورهای مشترک المنافع حضور می یابد.
وی عنوان کرد: حضور در این اجلاس در افزایش سطح تعاملات در زمینه های دفاعی، اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای مشترک المنافع و روسیه موثر است.
سبحانی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این سفر نشست های مختلفی با گروه های پارلمانی کشور روسیه و سایر کشورهای شرکت کننده در اجلاس کشورهای مشترک المنافع برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این سفر همچنین موضوع افزایش سطح تعاملات اقتصادی، دفاعی و سیاسی بین ایران و روسیه و تسهیل این امور به صورت خاص مورد بررسی قرار می گیرد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.