اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آبان 1395 / کد مطلب: 11676 / نظرات: 0

سرمربی تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت:


شور و اشتیاق طرفداران سبزواری روی تیم ما تأثیر گذاشته بود/ بازیکنانم در حملات دقت نمی‌کردند


شور و اشتیاق طرفداران سبزواری روی تیم ما تأثیر گذاشته بود بازیکنانم در حملات دقت نمی‌کردند سرمربی تیم نوین قطره مهر پارسه مرودشت با اشاره به تأثیر شور و اشتیاق طرفداران سبزواری روی بازیکنان، گفت: در این بازی هماهنگی‌های لازم را نداشتیم و امیدواریم در آینده به وضعیت ایده‌آل برسیم.

 محمد کونجانی در حاشیه بازی تیم بیتای سبزوار با نوین قطره مهر پارسه مرودشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی برای دو تیم جذب و دشوار بود، اظهار کرد: این بازی ازلحاظ فنی و کیفیت در سطح بسیار بالایی بود و هر دو تیم با توان خود برای برتری جنگیدند.

وی ادامه داد: تیم ما نخستین جلسه بود که به ترکیب کامل رسید و در طول چهار روز بازیکنان در کنار یکدیگر تمرین می‌کردند.

سرمربی نوین قطره مهر پارسه مرودشت با بیان اینکه در هفته‌های آینده با هماهنگی بیشتر وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم، افزود: تیم بیتای سبزوار هم عملکرد خوبی داشت و کاملاً در بازی هماهنگ بودند که این عملکرد خوب نشان‌دهنده تمرین‌های بسیار و برنامه‌ریزی است.

کونجانی با اشاره به شور و اشتیاق طرفداران سبزواری در این بازی، تصریح کرد: طرفداران هندبال سبزوار در کشور مطرح و بی‌نظیر هستند و شرایط خوبی ایجاد کرده بودند حتی در دقایقی از بازی روی بازیکنان ما تأثیر گذاشته بود.

وی علت اصلی شکست تیم نوین قطره مهر پارسه را عدم دقت بازیکنان در حملات دانست و عنوان کرد: در این بازی هماهنگی‌های لازم را نداشتیم و امیدواریم در آینده به وضعیت ایده‌آل برسیم.

سرمربی نوین قطره مهر پارسه مرودشت با اشاره به عملکرد داوری در این بازی، یادآور شد: عملکرد داوری خوب بود ولی در نگه‌داشتن زمان دقت نمی‌کردند.فارس/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.