اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1395 / کد مطلب: 11673 / نظرات: 0

انتقاد امام‌جمعه موقت سبزوار از عملکرد مدیریت شهری:


شهرداری سبزوار با تدبیر خود مانع از ایجاد مشکل برای بیت‌المال و مردم شود


شهرداری سبزوار با تدبیر خود مانع از ایجاد مشکل برای بیت‌المال و مردم شود

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به برخی از مشکلات در مدیریت شهری، گفت: مسؤولان شهرداری سبزوار باید نسبت به برخی از مسائل شهری تدبیر کنند تا در آینده مشکلاتی برای بیت‌المال و مردم ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام صادق ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار با تأکید بر اینکه جان کلام کربلا به هر غیرمسلمانی گفته شود به‌راحتی می‌پذیرد، اظهار کرد: امام زمان (عج) با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امام حسین (ع) به جهانیان معرفی می‌شود و مسلمانان می‌توانند اسلام ناب محمدی را به دیگر نقاط جهان گسترش دهند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی قرائت زیارت اربعین و اقامه عزاداری روایات متعددی وجود دارد و کسانی که شرایط حضور را دارند می‌توانند به زیارت امام حسین (ع) بروند.

امام‌جمعه موقت سبزوار با بیان اینکه امام حسین (ع) پس شهادت یارانش از مردم درخواست یاری کرد تا قیام کربلا پررنگ شود، افزود: باگذشت سالیان بسیار، روزبه‌روز جلوه خون شهدای کربلا بیشتر می‌شود و اگر دشمن جلوه قیام امام حسین (ع) را کمتر کند سبب رواج شیعه غربی در دنیا می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه عزاداری‌های مسلمان در ایام محرم و صفر باید صحیح و مطابق با احکام دینی باشد، بیان کرد: برگزاری مراسم‌های قمه‌زنی باعث ناراحتی مردم جهان از دین اسلام می‌شود و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) باید به‌صورت سنتی برگزار شود.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: پس از انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا دنیا با شوک روبرو شد و هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد کسی انتخاب شود که دارای فساد اخلاقی است.

امام‌جمعه موقت سبزوار مهم‌ترین دلیل پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بیان مشکلات و کمبودهای این کشور دانست و یادآور شد: بالغ‌بر 60 میلیون نفر به ترامپ رأی داده‌اند و اکنون اعتراض مردم آمریکا به شیوه رأی‌گیری است.

ابراهیمی با بیان اینکه انتخاب ترامپ یا کلینتون برای کشور ما هیچ فرقی نمی‌کرد، افزود: چهره پلید آمریکا برای ملت ما همانند گذشته است و در طول تاریخ نسبت به توطئه‌های این کشور با مشکلات متعددی روبرو شدیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در مدیریت شهری سبزوار، اضافه کرد: زندگی آسوده در جامعه نیازمند قانون است و با رعایت شیوه اجرای باید سبب آشتی شود.

امام‌جمعه موقت سبزوار یادآور شد: مسؤولان شهرداری سبزوار باید نسبت به برخی از مسائل شهری تدبیر کنند تا در آینده مشکلاتی برای بیت‌المال و مردم ایجاد نشود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.