اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آبان 1395 / کد مطلب: 11649 / نظرات: 0


تاکید فرماندار داورزن بر لزوم حفظ حرمت بسیج


تاکید فرماندار داورزن بر لزوم حفظ حرمت بسیج
فرماندار داورزن گفت: رعایت قانون و اخلاقمداری توسط اعضای بسیج سبب حفظ حرمت نام این نهاد مقدس می شود.
رضا فلاحی  در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج داورزن افزود: بسیج از پاکترین نهادهای انقلاب اسلامی و برخواسته از دل مردم است و نباید آن را منتسب به جناح خاصی دانست.
وی ادامه داد: آحاد جامعه عضو این نهاد مردمی و انقلابی هستند و حفظ حرمت و احترام به این سازمان مردمی یک واجب قانونی و شرعی است.
فرماندار داورزن گفت: وجود بسیج برای حفظ امنیت داخلی و دفاع از مرزهای کشور یک ضرورت است و فعالیتها و ماموریتهای بسیج در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشور برنامه ریزی و انجام می شود.
وی افزود: حضور در دفاع مقدس، اجرای طرح ریشه کنی فلج اطفال، ایجاد جبهه جنگ نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، کارآفرینی و اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم، حراست از دستاوردهای انقلاب و مقابله با ایادی دشمن در داخل مرزها از مهمترین فعالیتهای بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.
فلاحی ادامه داد: به برکت حضور بسیجیان تلاش دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی شکست خورده و در هرجایی که انقلاب نیاز به یاری داشته باشد این بسیجیان هستند که با حضور به موقع توطئه دشمن را خنثی می کنند.

* اجرای 50 عنوان برنامه هفته بسیج در داورزن
فرمانده سپاه داورزن نیز در این نشست گفت: امسال در هفته بسیج 50 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در این شهرستان اجرا می شود.
سرگرد پاسدار روح الله پسندیده افزود: این برنامه ها با همکاری ادارات و در قالب 10 کمیته اجرا با محوریت سپاه شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاههای فرهنگی و هنری یادواره شهدا و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس هستند.
فرمانده سپاه داورزن گفت: برگزاری همایشهای سبک زندگی ایرانی و اسلامی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب از دیگر برنامه های هفته بسیج است.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.