اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آبان 1395 / کد مطلب: 11623 / نظرات: 0

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی


فعال شدن احزاب مانع 2 قطبی شدن نظام جمهوری اسلامی است


فعال شدن احزاب مانع 2 قطبی شدن نظام جمهوری اسلامی است  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فعال شدن احزاب با تفکرات مختلف مانع 2 قطبی شدن نظام جمهوری اسلامی است.
 
 سید جواد حسینی در مراسم هم اندیشی فرهیختگان احزاب، تشکل های سیاسی و حامیان دولت تدبیر و امید در سبزوار افزود: خانه احزاب خراسان رضوی با شرکت 27 حزب اصلاح طلب، 19 حزب اصولگرا و سه حزب اعتدال تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: از طریق خانه احزاب جامعه متکثر حزبی و همگرا با تفکرات مختلف در راستای منافع ملی شکل می گیرد و این خانه مکانی برای تقویت فعالیت احزاب و تفاهم بیشتر است.
وی گفت: راه اندازی خانه احزاب ظرفیت و فضای مناسبی برای تعامل و نشست های مختلف بین گروه های سیاسی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: تشکل های غیر دولتی نیز با هدف واگذاری بخشی از امور به مردم به زودی دایر می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون 848 تشکل غیر دولتی در خراسان رضوی فعال است که باید توانمند شوند و در روستاها و اقشار مختلف جامعه گسترش یابند.
وی گفت: نظام نامه تعامل دولت با تشکل ها و سمن ها بر اساس اصل 44 قانون اساسی تدوین می شود تا نهادها بخشی از امور قابل واگذاری خود را به مردم واگذار کنند.

* برخی احزاب و تشکل های سیاسی در پی ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در مجلس نهم برخی نمایندگان اصولگرا موانع بسیار در راه دولت ایجاد نموده و در موضع برجام نیز برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای تلاش کردند.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: امروز نیز که مجلس دهم همسو با دولت است، جریان مقابل با روش و شیوه های دیگر در پی تخریب دولت و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است.
وی طرح سوالاتی همچون برجام به کجا رسید، ننگین برشمردن قراردادهای نفتی، کمپین نخریدن خودرو، استیضاح وزیر آموزش و پرورش، طرح حقوق های نجومی و اختلاس ها را برخی از موارد سیاه نمایی جریان علیه دولت دانست.
وی اظهار کرد: احزاب و رسانه های حامی دولت باید دستاوردهای برجام، فواید انعقاد قراردادهای نفتی و خودرویی را برای مردم مطرح کنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران به عنوان مسیر امن برای انتقال فیبر نوری از چین تا اروپاست.
وی افزود: انعقاد قراردادهای نفتی در میادین مشترک از دستاوردهای درخشان دولت یازدهم است که به نفع ایران می باشد و در این قراردادها قیمت نفت بر اساس درصد مشارکت و سرمایه گذاری تعیین شده است.
وی نکته مهم در انعقاد قراردادهای خودوریی پژو را تولید 70 درصد قطعات آن در داخل کشور و صادرات 30 درصد تولید خودرو داخلی دانست.
سبحانی فر اظهار کرد: هدف جریان مقابل از مطرح نمودن ناکارآمدی دولت کاهش مشارکت مردم در انتخابات سال آینده است.
در ابتدای این مراسم نمایندگان احزاب مختلف از جامعه دانشگاهی، پزشکی، اصناف و انجمن های اسلامی، با تشریح دیدگاه های خود خواهان تقویت و رفع مشکلات احزاب شدند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.