اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آبان 1395 / کد مطلب: 11621 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


اتهام زدن به دولت بدون سند و مدرک آب در آسیاب دشمن ریختن است


اتهام زدن به دولت بدون سند و مدرک آب در آسیاب دشمن ریختن است
 
  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که بدون دلیل، سند و مدرک دولت را متهم می کنند آب در آسیاب دشمن می ریزند و اصول نظام اسلامی را زیر پا می گذارند.
رمضانعلی سبحانی فر در نشست شورای اداری شهر سبزوار افزود: این روزها عده ای دلسوزانه و افرادی به خاطر مطامع گروه های سیاسی در خلاف جهت توسعه کشور سخن می گویند.

وی اظهار کرد: سناریوی مشخصی از چند ماه گذشته آغاز شد که موضوع تعطیل شدن کارخانه ها و صنعت کشور و حقوق های نجومی را در راستای تخریب دولت مطرح کرد و موضوع اختلاس نیز برنامه جدید از همان سناریوست.
وی گفت: اینگونه اتهام های نادرست سبب تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامیدی و بدبینی در مردم نسبت به دستگاه های اجرایی کشور می شود.
سبحانی فر افزود: انتظار مردم و مسئولان از قوه قضائیه برخورد شدید با متخلفان اقتصادی، اختلاس گران و همچنین کسانی است که سوء استفاده و معوقات بانکی را اختلاس می نامند.
وی اظهار کرد: بسیاری طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که بخش مهمی از این طرح ها متعلق به دولت گذشته است.
وی با اشاره به اختصاص 160 هزار میلیارد ریال برای احیای صنایع نیمه فعال در کشور گفت: سهم استان خراسان رضوی از این تسهیلات بسیار اندک است که از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انتظار می رود در این زمینه فعال تر شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: قرارداد مشارکت بانک صادرات در احداث نیروگاه 500 مگاواتی برق سبزوار با اختصاص 220 میلیون یورو بسته شد.
وی اظهار کرد: با بازشدن 'ال.سی' از سوی بانک صادرات به عنوان سرمایه گذار این اعتبار تخصیص و اجرای طرح آغاز می شود.

 
  در ادامه این نشست رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی نیز گفت: تخلفات صندوق ذخیره ارزی، اختلاس نیست بلکه فساد مالی و اداری است.
 حسین مقصودی افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده معادل 80 هزار میلیارد ریال فساد مالی در این صندوق انجام شده که اسامی و مدارک مستند در این زمینه وجود دارد.
وی اظهار کرد: در نشست های مختلف با دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نظرات مشورتی در این زمینه برای رسیدگی به پرونده ارائه شده است.
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات 160 هزار میلیاردی دولت برای احیای واحدهای صنعتی گفت: سود بازپرداخت این تسهیلات 18 درصد است که این موضوع مشکلاتی را برای صنعتگران بوجود آورده است.
وی افزود: با پیگیری مداوم 200 میلیارد ریال از طریق بانک پارسیان برای تکمیل کارخانه فولاد سبزوار اختصاص یافت.
وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم می کند و دولت نیز باید با برنامه ریزی، ظرفیت های اقتصادی کشور را به صورت منطقه ای و استانی شناسایی و زمینه رشد آنها را فراهم کند.ایرنا /101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.