اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 آبان 1395 / کد مطلب: 11616 / نظرات: 0


معاون فرماندار سبزوار: اجرای 180 طرح اشتغالزایی در سبزوار


معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار گفت: طی 6 ماه امسال 180 طرح اشتغال زایی با اختصاص 48 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کار آفرینی امید در این شهرستان اجرا شد.

حسن پارسی پوردر نشست کارگروه اشتغال سبزوار افزود: این طرح ها در زمینه کارفرمایی، پشتیبان مشاغل خانگی و خوداشتغالی اجرا شده که زمینه اشتغال 450 نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 55 مورد تسهیلات ازدواج به مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به زوج های جوان پرداخت شد.
وی گفت: در یک سال گذشته 20 میلیارد ریال تسهیلات در کارگروه اشتغال شهرستان در قالب مشاغل خانگی و پشتیبان اختصاص یافت که زمینه اشتغال 476 نفر را در این شهرستان فراهم کرد.
معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار افزود: برای عرضه محصولات تولیدی بخش مشاغل خانگی بازارچه ای در این زمینه در شهرستان راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: همچنین با مصوبه کارگروه اشتغال شهرستان برای توسعه 2 طرح صنعتی در این شهرستان 10 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافت.
وی ادامه داد: اجرای طرح ایجاد شهرک شماره سه سبزوار با عنوان 'شهرک قطعه سازی' نیز در دستور کار قرار گرفت.

* 340 فرصت شغلی از طریق مراکز کاریابی در سبزوار ایجاد شد
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در این نشست گفت: 340 فرصت شغلی از طریق 2 مرکز کاریابی در این شهرستان ایجاد شد.
عقیل مختاری افزود: برخی سودجویان با تشکیل گروه های مجازی اقدام به کاریابی برای افراد می کنند که این موضوع خلاف قانون و جرم محسوب می شود.
وی اظهار کرد: طبق برنامه تدوین شده مراکز کاریابی مجازی در گروه های اجتماعی شناسایی و با مدیران آن ها برخوردهای قانونی انجام می شود.ایرنا/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.