اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 آبان 1395 / کد مطلب: 11606 / نظرات: 0


ارتقا آموزش و پرورش روداب منتفي است


معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: با توجه به سياست هاي اداره كل اموزش و پرورش ارتقا آموزش و پرورش روداب قطعا منتفي است.

به گرارش روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ، دكتر مرتضي بينش در جمع شوراي معاونين در محل بخشداري روداب با تاكيد بر اين موضوع گفت: سياست وزارت آموزش و پرورش بر كاهش حجم اداري است .

وي ادامه داد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش سبزوار را براي بر حل مشكلات آموزشي اين بخش بكار خواهيم گرفت .

اين مسوول اجراي طرح روستا محوري را در راستاي كاهش هرينه ها مهم دانست و گفت:  ايجاد مراكز شبانه روزي در كاهش هزينه هاي دانش اموزان و والدين و آموزش و پرورش نيز بسيار لازم است .

معاون توسعه و پشتيباني مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني گفت: با توجه به اختصاص تنها ۱۵۰ هزار ريال اعتبار سرانه براي هر دانش اموز با تمهيدات صورت گرفته اين مبلغ قريب به ۵۰ برابر در مدارس روداب اختصاص يافته است .

حسن محرابي ادامه داد: در راستاي اجراي آموزش همگاني در روستاهاي محروم اين بخش نيز چندين كانكس مجهز در اختيار دانش اموزان قرار گرفته است .

معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز با اشاره به امادگي اين معاونت براي اجراي طرح پژوهشي بررسي مشكلات آموزشي بخش روداب گفت: در صورت تامين اعتبار اين طرح در سطح بخش اجرا خواهد شد.

بخشدار بخش روداب نيز با اشاره به پيگيري ارتقا آموزش و پرورش اين منطقه اظهار داشت : اين بخشداري آمادگي دارد تا با اختصاص نيرو به اين نمايندگي يك دستگاه خودرو را با همكاري شوراي شهر ورشهرداي در اختيار نمايندگي اموزش و پرورش قرار دهد.101/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.