اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 آبان 1395 / کد مطلب: 11605 / نظرات: 0


بینش: مربيان پرورشي خط مقدم تهذيب دانش اموزان هستند


معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: مربيان پرورشي خط مقدم تهذيب دانش اموزان هستند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ، دكتر مرتضي بينش در جمع مربيان پرورشي مدارس سبزوار با تاكيد بر اين موضوع گفت: سند تحول بنيادين آموزش و پرورش توجه به مباني اعتقادي ، پرورشي و تربيتي را مورد تاكيد فراوان قرار داده است .

وي ادامه داد:  در  ۵ ساحت از ساحت هاي ششگانه آموزش و پرورش مستقيما برنامه هاي پرورشي و ترويج آن با هدف نهادينه كردن رفتارهاي اجتماعي لحاظ شده است .

دكتر بينش در ادامه به سختي كار مربيان پرورشي در مدارس اشاره كرد و اظهار داشت : تقريبا مربيان پرورشي در همه برنامه هاي مدارس نقش مستقيم و تاثير گذاري را دارند

وي در عين حال زيبايي كارهاي پرورشي را نيز ياد آور شد و ادامه داد: تاثير بر روح و روان دانش اموزان همراه با اموزه هاي ديني و اسلامي و نقش پذيري دانش آموزان در فعاليت هاي اجتماعي بسيار زيبا و حائز اهميت است .

در ادامه اين جلسه معاون پرورشي و تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني به تبيين برنامه هاي حوزه پرورشي در سال جاري پرداخت .

علي مهر آرا ادامه داد: مربيان پرورشي با همراهي مدير در اجراي برنامه هاي پرورشي براي پيگيري از آسيب هاي اجتماعي و درمان برخي ناهنجاري ها تلاش نمايند .

وي همچنين اجراي برنامه هاي دانش اموزي از جمله شوراهاي دانش اموزي ، گروههاي پيشتازان و فرزانگان و  توجه به پايگاه تغذيه سالم و برگزاري مسابقات فرهنگي هنري و ورزشي براي رسيدن به اهداف متعال آموزش وپرورش  را مورد تاكيد قرار داد.

در ادامه اين مراسم نيز اجراي برنامه نمايشي از سوي آموزشگاه امام حسين (ع) نيز تحسين مربيان را به همراه داشت ./101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.