اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 آبان 1395 / کد مطلب: 11598 / نظرات: 0


شناسایی 40 واحد صنعتی نیمه فعال در سبزوار


 
معاون فرماندار سبزوار گفت: 40 واحد صنعتی نیمه فعال در این شهرستان شناسایی شد که به هر یک از این واحدها تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات اختصاص می یابد.
حسن پارسی پور در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی سبزوار افزود: با فعال شدن این واحدهای صنعتی زمینه برای اشتغال 500 نفر فراهم می شود.
وی اظهار کرد: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی شهرستان تعلل بانک ها در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش است که برای رفع این مشکل کارگروه تخصصی بانک های مرتبط با بخش صنعت ایجاد و نشست هایی با حضور صنعتگران برگزار می شود.
وی گفت: از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی امسال 71 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد گلخانه در بخش کشاورزی شهرستان اختصاص یافت که تاکنون 6 میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای سه طرح گلخانه ای پرداخت شده است.
معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار افزود: در سال جاری 17 طرح گلخانه ای در شهرستان اجرا و زمینه اشتغال 100 نفر در آنها فراهم می شود.
وی اظهار کرد: همچنین 38 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بخش کشاورزی برای اجرای طرح مکانیزاسیون اراضی کشاورزی اختصاص یافته که تاکنون 48 درصد آن پرداخت شده است.
وی گفت: طی 6 ماه گذشته برای 400 نفر از جویندگان اشتغال در این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شده که پس از دریافت گواهینامه برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.
پارسی پور خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال 6 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه ایجاد کارگاه های فرآوری، بسته بندی، پرورش شتر مرغ و امثال آن پرداخت شده که زمینه اشتغال 150 نفر را در این بخش ایجاد کرده است.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.