اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آبان 1395 / کد مطلب: 11594 / نظرات: 0


شهردار سبزوار: شهرداري تابع قانون است و مطيع شهروندان قانونمدار


شهردار سبزوار گفت: شهرداري تابع قانون و مطيع شهروندان قانونمدار است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، سيد علي كوشكي در پی اقدام روز گذشته یکی از شهروندان مبنی بر انسداد خیابان شهرک اندیشه و بلوار دکتر سیادتی سبزوار، گفت: پرونده این ملک متعلق به چند سال پیش است و در آن دوران شهردار وقت در توافق با اين شهروند و تعیین پلاک و تقسیم اراضی اقدام به اجرای طرح خیابان کشی و احداث بلوار در این منطقه کرده است.

وي افزود: ما واقف به اين مسئله هستيم كه شهرداران در ادوار گذشته تلاش كرده اند تا بهترين تصميم ها را براي توسعه شهري سبزوار بگيرند كه مي توان گفت اين مسئله نيز بعضا يكي از اين تصميم و توافقاتي بوده كه صورت گرفته است.

او اظهار داشت: اين موضوع اولين و آخرين پرونده ي از اين دست براي شهرداري نيست و نخواهد بود، ما از مالكان محترم مي خواهيم كه نسبت به توافق و تعهداتي كه با شهرداري در ادوار گذشته داشته اند، پايند باشند.

شهردار سبزوار با بيان اينكه تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در صدر اولويت هاي كاري شهرداري است، بيان كرد: بنده معتقدم مردم ولی نعمت ما هستند، ولی بعضی خواسته هایی دارند که خارج از ضوابط و قوانین است و ما متاسفانه در اين زمينه نمي توانيم كاري انجام دهيم.

وي گفت: خدمت به مردم شهر برای مجموعه شهرداري افتخار است اما باید بگویم شهرداري حافظ منافع عمومی و بیت المال است و در اين زمينه با كسي تعارف نداريم.

كوشكي همچنين يادآور شد: وضعیت پرونده این فرد و توافق های وی با شهردار وقت باید مشخص شود و بر این اساس بدهی و میزان توافقات وی با شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت مبلغ مورد اختلاف پرداخت شود.

وي اظهار داشت: موضوع اين پرونده جنبه حقوقي و كيفري دارد و تا زمان مختومه شدن پرونده، شهرداري منتظر اعلام راي قطعي خواهد ماند.

شهردار سبزوار در پايان گفت: شهروندان محترم مي توانند از طريق سايت شهرداري به آدرس sabzevar.ir و  كانال تلگرامي شهرداري به شماره ۰۹۹۰۲۶۰۰۱۳۷ اطلاعات دقيق تر در خصوص اين پرونده و طرح هاي شهري شهرداري دنبال كنند.101/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.