اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 آبان 1395 / کد مطلب: 11569 / نظرات: 0


معاون وزیر ارشاد: رشد 30 درصدی حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال شاهد رشد 30 درصدی ثبت نام رسانه ها اعم از مجازی و مکتوب در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها هستیم.
حسین انتظامی از حضور رسانه ها از طیف ها و تفکرات مختلف خبر داد و افزود:‌ این رشد بالا نشانگر اقبال این رویداد بزرگ رسانه ای است که در سه سال گذشته در دولت یازدهم روند صعودی داشته است.
رئیس بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در ادامه گفت: در این دوره نمایشگاه رشد کمی و کیفی را در حضور رسانه ها شاهد هستیم.
انتظامی، استقبال از نمایشگاه را با توجه به آغاز دومین روز نمایشگاه به نسبت خوب و بالا ارزیابی کرد و گفت:‌ علاقه مندان و بازدیدکنندگان از ساعات اولیه بازگشایی نمایشگاه حضوری پررنگ در نمایشگاه داشته و همچنان نیز ادامه دارد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، شفافیت، صداقت را عنوان این دوره نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این شعار در تداوم و تکمیل شعارهای نمایشگاه های مطبوعات در دوره های قبل انتخاب و در نظر گرفته شده است.
انتظامی تاکید کرد: به عنوان اهالی رسانه و مطبوعات باید طالب شفافیت از سوی دولت ها باشیم چرا که هر میزان شفافیت افزایش پیدا کند، راه و روش مبارزه بنیادین با فساد، گشوده تر می شود.
به گفته وی، این مسئله به توسعه مردم سالاری و ایفای حقوق شهروندی در جامعه کمک شایانی خواهد کرد و از طرفی هزینه نظارت ها را کاهش می دهد.
نماینده مدیران نشریات در هیات نظارت بر مطبوعات تصریح کرد: در مقابل هم از رسانه ها انتظار می رود با در نظر گرفتن اخلاق حرفه‌ای، نسبت به پیگیری حقوق مردم و بهره گیری از شفافیت، رفتاری صادقانه داشته باشند.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها بعدازظهر روز گذشته - چهاردهم آبان- درهای خود را به روی علاقه مندان و بازدیدکنندگان گشود و امروز نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسما گشایش یافت.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با حضور 900 رسانه در 620 غرفه از 14 تا 21 آبان ماه از ساعت 9 و 30 تا 20 همه روزه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدید کنندگان است.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.