اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 آبان 1395 / کد مطلب: 11552 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


13 آبان پاسخی به همه توطئه‌های دشمنان نظام بود


13 آبان پاسخی به همه توطئه‌های دشمنان نظام بود

رمضانعلی سبحانی‌فر در حاشیه مراسم راهپیمایی گرامیداشت روز 13 آبان با گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز و روز مبازره با استکبار جهانی، اظهار کرد: در گذشته آمریکایی‌ها با حضور خود در کشور ما صدمات و آسیب‌های بسزایی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کردند و این توطئه‌ها پس از کودتای 28 مرداد به‌خوبی قابل‌ مشاهده است.

وی ادامه داد: کودتای 28 مرداد در شرایطی واقع شد که ده‌ها مکاتبه بین دکتر مصدق و رئیس‌جمهور وقت آمریکا تبادل شد و حاصلش خنجری بود که از پشت به نام کودتای 28 مرداد به قلب مردم ایران فرو رفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیکتاتوری شاه در 15 خردادماه سال 42 نیز جلوه دیگری از این حرکت بود و علاوه بر آن آمریکایی‌ها در جریان‌های نهضت اسلامی سال 56 و 57 تمامی تلاش خود را برای حفظ رژیم دیکتاتوری شاه انجام دادند.

سبحانی‌فر بیان کرد: بعد از آن نیز کوشش خود را برای بازگشت شرایط مناسب آغاز کردند، اما با حضور امام خمینی (ره) در ایران 13 آبان ماه پاسخی به همه توطئه‌های دشمنان نظام بود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان خشم و نفرت خود را از فعالیت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی نشان می‌دهند، بیان کرد: یوم‌الله 13 آبان ماه تجلی‌بخش و آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی و بیانگر مفاهیم ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان ماه قیام عظیمی را علیه کشورهای غربی کلید خواهند زد و برای چندمین سال ندای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را طنین‌انداز می‌کنند تا دشمنان نظام بدانند اقشار مختلف مردم در مقابل توطئه‌های آمریکا ایستادگی می‌کنند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه چهره استکباری آمریکا و اسرائیل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ تغییری نکرده است، یادآور شد: در 13 آبان سه حادثه مهم شهادت جمعی از دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی (ره) رخ‌ داده است و مردم ما نیز هیچ‌گاه 13 آبان را فراموش نخواهند کرد.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.