اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آبان 1395 / کد مطلب: 11533 / نظرات: 0

عصر امروز صورت گرفت


آغاز به کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه در داورزن


آغاز به کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه در داورزن ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان داورزن طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) مستقر و فعالیت خود را آغاز کرد.

 مراسم آغاز فعالیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان داورزنطی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم با بیان اینکه در طول تاریخ شهرستان سبزوار شخصیت‌های علمی برجسته‌ای را به کشور تقدیم کرده است، اظهار کرد: شهرستان‌های سبزوار و داورزن به‌عنوان اصلی‌ترین خواستگاه ایجاد حکومت شیعی تلقی می‌شوند و نخستین شهرهایی هستند که در برابر ظلم‌ستیزی مغولان ایستادگی کردند.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی غفور‌پور با بیان اینکه مردم دیار سربداران با مقابله خود با ظلم برگ زرینی را در کتاب تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت کرده‌اند، افزود: فداکاری و از خود گذشتی مردم شهرستان سبزوار به‌عنوان یک اصل و درسی بزرگ برای تمامی مسلمانان جهان است تا در مقابله با ظلم و استکبار با تمام توان خود ایستادگی کنند.

وی مهم‌ترین مأموریت سپاه را ساماندهی اقشار مختلف مردم در قالب نهادی به نام بسیج دانست و ادامه داد: خوشبختانه سپاه تاکنون مأموریت خود را به‌خوبی انجام داده و با حضور نیروهای بسیجی کشور در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه قرارگرفته است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت حضور نیروهای بسیجی در پیشبرد اهداف کلان کشور، بیان کرد: بسیج توانسته شرایط مناسبی را برای کشور و انقلاب اسلامی ایجاد کند تا با هم‌فکری و هم‌اندیشی با یکدیگر بسترهای ترویج انقلاب در سراسر جهان مهیا شود.

غفور‌پور با بیان اینکه بسیج می‌تواند از بسیاری انحرافات در جامعه اسلامی جلوگیری کند، یادآور شد: به لطف حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون کشور در مقابل تهدیدات نظامی و غیرنظامی دشمنان به‌خوبی ایستادگی کرده است.

در این مراسم پاسدار روح‌الله پسندیده به‌عنوان نخستین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان داورزن منصوب شد.

شهرستان داورزن بالغ‌بر 8 هزار بسیجی فعال دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس 294 شهید و 140 جانباز را تقدیم نظام کرده است.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.