اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آبان 1395 / کد مطلب: 11526 / نظرات: 0


اظهارنظر وزیر بهداشت در خصوص شهرداری قم کذب محض است


 رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه اظهار نظر وزیر بهداشت در خصوص شهرداری قم کذب محض است، گفت: این گونه اظهارنظرها به تعاملات شورا و شهرداری با حوزه بهداشت و درمان آسیب می‌زند.

ولی‌الله بیاتی یکشنبه شب در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی از قول وزیر بهداشت در خصوص درخواست عوارض 100 میلیاردی شهرداری قم برای ساخت بیمارستان، گفت: این موضوع واقعاً صحت ندارد و هیچ جایی نبوده که پیشنهاد احداث بیمارستان شود و شهرداری این مبلغ را مطالبه کند.

وی افزود: قرار بود بیمارستانی در جمکران ساخته شود که تمام همکاری‌های لازم را شهرداری را داشت و این پروژه اصلاً به مرحله محاسبه عوارض نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بیمارستان هزار تختخوابی هم در حال احداث است که با وجود اینکه بخشی از آن هتل تجاری بوده با مبلغی بسیار کمتر محاسبه و ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم وزیر بهداشت نسبت به اطلاعات زیرمجموعه خود در استان اشرافیت ندارد چون کمک‌هایی که شهرداری به بهداشت و درمان کرد بسیار شایسته بوده است.

بیاتی با تاکید بر اینکه تخفیف عوارض زیادی در بخش بهداشت و درمان داشتیم، افزود: تاکنون زمین‌های زیادی برای احداث پایگاه‌های بهداشت ارائه و گاها بدون دریافت پروانه اجازه احداث بنا داده شده است.

وی تصریح کرد: این گونه اظهار نظرها به تعاملات شورا و شهرداری با حوزه بهداشت و درمان آسیب می‌زند و ما انتظار داریم وزیر حداقل گزارش فعالیت‌ها و همکاری‌های شهرداری را بگیرد و بعد اظهار نظر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه اظهار نظر وزیر بهداشت کذب محض است، افزود: ما مصوبات مختلفی برای کمک به حوزه بهداشت و درمان داشته‌ایم.

بیاتی در ادامه با بیان اینکه طرح خیابان کارگر امسال در برنامه شهرداری است و اعتبار خوبی برای آن‌ها جذب شده است، افزود: برای تملک برخی زمین‌ها قولنامه‌ای سعی داشتیم که با اقرارنامه این کار را انجام دهیم که فرمانداری این را رد کرده و چاره‌ای جز ارجاع طرح به شورای حل اختلاف نداریم تا بتوانیم برای تملک اراضی که قولنامه‌ای هستند اقدام کنیم.

وی با اشاره به گزارش شهرداری در خصوص خدمات رسانی در ایام محرم و صفر گفت: مردم انتظار دارند چهره مذهبی شهر به خوبی رعایت شود و شهرداری کمک خوبی به مناسبت‌سازی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از برخورد با تخلفات شهری اظهار کرد: سازمان زیباسازی و روابط عمومی شهرداری نیز اقدامات شایسته‌ای در حوزه فضاسازی شهری انجام داده‌اند.فارس/101






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.