اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 آبان 1395 / کد مطلب: 11518 / نظرات: 0


فرمانده سپاه سبزوار: جنگ نیابتی توسط عربستان خیانت به جهان اسلام است


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: برپایی جنگهای نیابتی توسط عربستان سعودی با حمایت کشورهای استکباری بزرگترین خیانت به جهان اسلام است.
، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در سبزوار افزود: عربستان سعودی به جای مبارزه با رژیم صیهونیستی و استکبار جهانی در کنار آنها قرار گرفته و سیاستهای آنان را در منطقه پیاده می کند.
وی ادامه داد: گسیل تروریستهای وهابی و سلفی با هدف ضربه زدن به کشورهای اسلامی مهمترین سیاستی است که عربستان سعودی با هدف حمایت از رژیم صیهونیستی در سرزمینهای اسلامی اجرا می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: مبارزه و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی چهره او را برای ملتهای مسلمان نمایان کرده و همین موضوع سبب شد تا در میدان نبرد شکستهای سختی را متحمل شود.
وی اضافه کرد: داعش دستپروده استکبار جهانی است و اکنون که کشورهای اسلامی حامی جبهه مقاومت درصدد نابودی تروریستها هستند غرب با مظلوم نمایی مدعی مبارزه با تروریستها است.
سرهنگ مظلوم ادامه داد: رفتارهای غربیها در کمک به داعش و گروههای تروریستی تغییری نکرده و در زمانی که جبهه مقاومت در حال جنگ با دشمن است، به آنها کمک نظامی و مالی می شود.
وی به هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش آموز نیز اشاره و عنوان کرد: این شهید بزرگوار بهترین الگو برای دانش آموزان و نسلهای بعدی انقلاب است.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.