اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 آبان 1395 / کد مطلب: 11495 / نظرات: 0

آیت‌الله عالمی:


داعش دیگر کارگشای اهداف کشورهای غربی نیست


داعش دیگر کارگشای اهداف کشورهای غربی نیست

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون استعمار از داعش به‌عنوان یک وسیله مهم استفاده می‌کند لذا در شرایط فعلی داعش دیگر کارگشای اهداف کشورهای غربی نیست.

آیت‌الله سید حسن عالمی در حاشیه نشست تخصصی عاشورا، وقف و رسانه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات اخیر منطقه و حملات گسترده به گروهک تروریستی داعش، اظهار داشت: تصور می‌شود که کشورهای استعمارگر اهدافی از به وجود آمدن داعش داشتند به‌خوبی اجرایی نشده است و برای رسیدن به دیگر برنامه‌های خود به دنبال حملات سنگین و جنگ با داعش هستند.

وی ادامه داد: اکنون استعمار از داعش به‌عنوان یک وسیله مهم استفاده می‌کند لذا در شرایط  فعلی داعش دیگر کارگشای اهداف کشورهای غربی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشورهای مستکبر جهانی کمک‌رسانی‌های خود به داعش را به‌صورت کامل قطع نکرده‌اند، افزود: در واقع جریان گروهک تروریستی داعش برای ایجاد فتنه و آشوب گسترده در سطح خاورمیانه تشکیل‌شده بود تا بتواند با ورود به منطقه کشورهای اسلامی را دچار ضعف و دگرگونی کند.

عالمی تصریح کرد: کشورهای غربی در این شرایط چاره‌ای جز حمله به داعش ندارند تا بتوانند خود را به‌عنوان مهم‌ترین مخالف تروریست در جهان جلوه دهند درحالی‌که خودشان سبب ایجاد گروهک تروریستی داعش شده بودند.

وی بیان کرد: تا اکنون تنها جریانی که در مقابل داعش صادقانه عمل کرده جمهوری اسلامی است.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.