اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 5 آبان 1395 / کد مطلب: 11458 / نظرات: 0


پیکر بی جان پنجمین قربانی حادثه چاه کسکن کشف شد


پیکر بی جان پنجمین قربانی حادثه چاه کسکن کشف شد  فرماندار ویژه سبزوار گفت: پیکر 'مرحوم ابوالفضل غلامی نارستانی' از مقنیان حادثه سقوط به چاه 160 متری روستای کسکن بخش مرکزی این شهرستان کشف شد.
احمد برادران عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این فرد شامل چهار نفری است که 27 مهر گذشته برای لایروبی وارد قنات شدند. با تلاش تیم جستجو و نجات پیکر این مرحوم در فاصله 260 متری از محل حادثه پیدا شد.
وی ادامه داد: طی 2 روز گذشته با تلاش گروه نجات و مقنیان مجرب پیکر بی جان چهار مقنی دیگر به نامهای' امین آبرومند کرابی، محمد همایی، محسن بنسبردی و موسی الرضا غلامی نارستانی' کشف شد.
فرماندار سبزوار گفت: افزایش حجم خروجی آب به 170 لیتر در ثانیه مهمترین مشکل در اجرای عملیات جستجو و نجات در این حادثه بود.
وی افزود: با پیدا شدن پنجمین نفر از قربانیان عملیات امداد و نجات در محل حادثه چاه 160 متری روستای کسکن از توابع بخش مرکزی سبزوار به پایان رسید.
27 مهر ماه 6 مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن به درون چاه 160 متری رفتند که در پی ریزش دیواره ها به داخل آن سقوط کردند.
از این تعداد 2 نفر با رساندن خود به دهانه های خروجی قنات نجات یافتند. علاوه بر آن 2 نفر از ساکنان محلی نیز برای نجات افراد باقیمانده وارد قنات شدند که به علت ریزش قنات یک نفر از آنان مفقود شد.
مرحومان 'امین آبرومند کرابی، محمد همایی، محسن بنسبردی و موسی الرضا غلامی نارستانی و ابوالفضل غلامی نارستانی' پنج جانباخته این حادثه هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.