اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 4 آبان 1395 / کد مطلب: 11451 / نظرات: 0

مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی:


اختصاص 600 میلیارد ریال به طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش خراسان رضوی


اختصاص 600 میلیارد ریال به طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش خراسان رضوی مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ماده 180 به طرح های نیمه تمام این استان اختصاص یافت.
سید هدایت الله هاشمی نسب روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های دانشگاه فرهنگیان سبزوار به خبرنگاران افزود: استان خراسان رضوی با 520 طرح نیمه تمام آموزشی رتبه سوم کشور در این زمینه را دارد.
وی اظهار کرد: از این تعداد 320 طرح به صورت مشارکتی و با کمک خیران تکمیل می شود.
وی گفت: مهمترین سیاست این اداره کل، تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی به ویژه در مناطق حاشیه نشین شهرهای مشهد، سبزوار و نیشابور است.
هاشمی نسب افزود: برای تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی در این استان 2 هزار میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی اظهار کرد: امسال 400 میلیارد ریال از محل فصل گرمایش برای تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد در نظر گرفته شده که 190 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی گفت: 450 میلیارد ریال نیز برای تخریب و بازسازی مدارس استان در نظر گرفته شده که تاکنون مبلغی در این زمینه تخصیص داده نشده است.
هاشمی نسب خاطرنشان کرد: 125 میلیارد ریال نیز از محل فصل مشارکت برای تکمیل طرح های نیمه تمام در نظر گرفته شده که در این زمینه نیز مبلغی تخصیص نیافته است.
وی ادامه داد: در این راستا درخواست تخصیص 15 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی برای تکمیل طرح های نیمه تمام به دستگاه های اجرایی مربوطه داده شده است.
وی گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره بردای از 11 طرح بنیاد برکت نیز اختصاص یافته که 10 طرح آن به بهره برداری رسیده و یک طرح در روستای مچ از توابع بخش ششتمد سبزوار در مرحله تکمیل قرار دارد.
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی افزود: پرداخت 820 میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز برای تکمیل مدارس نیمه تمام استان تعهد شده که امید است با تخصیص این کمک ها زمینه برای تکمیل طرح های نیمه تمام فراهم شود.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.