اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 4 آبان 1395 / کد مطلب: 11450 / نظرات: 0

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان:


اختصاص 400 میلیارد ریال به تجهیز موسسات آموزش عالی فرهنگیان


اختصاص 400 میلیارد ریال به تجهیز موسسات آموزش عالی فرهنگیان  معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: امسال از محل اعتبارات ملی 400 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز موسسات آموزش عالی فرهنگیان اختصاص یافته است.
علی خاکی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از سه طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی موسسه آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اکنون 30 طرح آموزشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه فرهنگیان در حال ساخت و تکمیل است که 15 طرح از این تعداد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: این دانشگاه برای تکمیل 15 طرح نیمه تمام به 250 میلیارد ریال نیاز دارد.
وی گفت: مهمترین سیاست دانشگاه فرهنگیان افزایش کیفیت تجهیزات و مراکز آموزشی عالی است که بخش مهمی از اعتبارات به این حوزه اختصاص می یابد.
خاکی افزود: برای تکمیل طرح ساختمان و دیوار کشی دانشگاه فرهنگیان سبزوار 15 میلیارد ریال مورد نیاز است که این هزینه باید از محل اعتبارات ملی تامین شود.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مدیران مراکز آموزش عالی فرهنگیان ایجاد پست سازمانی معاونت در ساختار اداری دانشگاه های فرهنگیان است که این پست در ساختار جدید اداری برای مراکز مزبور در نظر گرفته شده است.
در این مراسم سالن غذاخوری و فیبر نوری اتاق رایانه دانشگاه فرهنگیان با هزینه 550 میلیارد ریال به بهرداری رسید.
هم اکنون 800 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سبزوار در حال تحصیل هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.