اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 مهر 1395 / کد مطلب: 11402 / نظرات: 0

رئیس مرکز آمار ایران:


ثبت نام اینترنتی رابه روز آخرموکول نکنید


ثبت نام اینترنتی رابه روز آخرموکول نکنید  رئیس مرکز آمار ایران از افرادی که هنوز ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن را انجام نداده اند، خواست هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند و این کار را به روز آخر (24 مهرماه) موکول نکنند.

امیدعلی پارسا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، تعداد خانوارهای ثبت نام شده در سرشماری اینترنتی تا ساعت 6 صبح امروز را سه میلیون و 880 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: شمار جمعیت ثبت نام شده تا این ساعت 13 میلیون و 140هزار نفر است.
وی یادآور شد: همچنان استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، کردستان و لرستان بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی داشته اند.
پارسا با بیان اینکه هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند، افزود: پنجمین مرحله قرعه کشی برای جایزه 10 میلیون ریالی امروز برگزار می شود و 100 نفر از خانوارهای دیگر انتخاب خواهند شد که از طریق پیامک 300000 به آنها اطلاع رسانی می شود.
رئیس مرکز آمار یادآور شد: هدف گذاری انجام شده برای ثبت نام اینترنتی خانوارهای ایرانی در این مرحله، هشت میلیون و ٨٨١ خانوار است و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا 24 مهرماه جاری در کشور ادامه دارد. بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار، از 25 مهر تا 25 آبان ماه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با تبلت انجام می شود.
مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.
بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مردادماه 1396 منتشر می شود. 101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.