اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 مهر 1395 / کد مطلب: 11384 / نظرات: 0

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:


تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولتهای گذشته است


تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولتهای گذشته است سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفات مالی صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولتهای گذشته است.
حسین مقصودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: نمایندگان طراح استیضاح هیچگاه از واژه اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان استفاده نکرده اند بلکه همواره بحث فساد مالی را برای تخلفاتی که انجام شده بکار برده اند.
وی ادامه داد: تشخیص وقوع جرم اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده قوه قضائیه است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مدارک مستند 80 هزار میلیارد ریال تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است.
وی افزود: شبکه مفسدان مالی این صندوق در دولتهای گذشته شکل گرفته و انتظار نمایندگان مجلس از وزارت آموزش و پرورش شفاف سازی در جهت شناسایی افراد متخلف است.
مقصودی ادامه داد: تاکنون پنج نفر از افراد متخلف توسط دستگاه قضا بازداشت شده اند و دستور دستگیری و بازداشت سه نفر دیگر نیز صادر شده است.
وی گفت: درخواست و انتظار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش تحقیق و تفحص در جهت شفاف سازی، برخورد، برکناری افراد مرتبط با فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان و جلوگیری از فساد مالی بیشتر است.ایرنا /101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.