اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مهر 1395 / کد مطلب: 11358 / نظرات: 0

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار خبر داد


افزایش 1.4 درصدی مصرف بنزین در سبزوار/ فعالیت 21 جایگاه توزیع گاز سی‌ان‌جی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش 1.4 درصدی مصرف بنزین در این شهرستان خبر داد و تعداد جایگاه‌های توزیع گاز سی‌ان‌جی را 21 جایگاه اعلام کرد.

عیسی افتخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری بالغ‌ بر 192 میلیون و 720 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه سبزوار توزیع‌ شده است، اظهار کرد: توزیع انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، بنزین سوپر، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد سه‌درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تأمین سوخت شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و بردسکن را بر عهده دارد، افزود: در این مدت بالغ‌بر81 میلیون و 939 هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در این منطقه مصرف‌شده که نسبت به شش ماه نخست سال گذشته 1.4 درصد افزایش‌یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، میزان مصرف نفت گاز از ابتدای امسال تا اکنون را 98 میلیون و 985 هزار لیتر دانست و ادامه داد: در این مدت یک‌میلیون و 481 هزار لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف‌ شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  21 درصد افزایش داشته است.

افتخاری با اشاره به مصرف 10 میلیون و 314 هزار لیتر نفت سفید در نیمه نخست امسال، تبیین کرد: مصرف نفت سفید در مدت مشابه سال گذشته با کاهش 5.9 درصدی همراه بوده است.

وی، میزان رشد مصرف گاز مایع منطقه سبزوار در این مدت را 1.3 درصد اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ‌ بر 6 هزار و 561 تن گاز مایع در این منطقه توزیع‌ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه 21 جایگاه توزیع گاز سی‌ان‌جی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: در این مدت 35 میلیون و 586 هزار مترمکعب گاز سی‌ان‌جی توزیع‌شده که منطقه سبزوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 12.3 درصدی داشته است.

افتخاری یادآور شد: روزانه 191 هزار مترمکعب گاز در این شهرستان مصرف می‌شود و به‌طور میانگین روزانه 13 هزار و 600 خودرو سوخت‌گیری می‌کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.