اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 مهر 1395 / کد مطلب: 11341 / نظرات: 0

امام‌جمعه موقت سبزوار:


امنیت به معنای واقعی در سبزوار دیده می‌شود


امنیت به معنای واقعی در سبزوار دیده می‌شود

امام‌جمعه موقت سبزوار با بیان اینکه اگر در شهر امنیت برقرار نباشد ثروت و قدرت در جامعه بی‌ارزش خواهد شد، وضعیت امنیت در این شهرستان را مطلوب توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمد سلیمانی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در دفتر امام‌جمعه این شهرستان با بیان اینکه قرآن کریم به‌عنوان چراغ راهنمای ما مسلمانان محسوب می‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم با تعالیم بی‌نظیر مسیرهای انحرافی را به انسان‌ها نشان می‌دهد تا مانع از اشتباهات و گمراهی مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اسناد تاریخی 17 مرتبه بارگاه مطهر امام حسین(ع) مورد تخریب ظاهری قرارگرفته است، افزود: در سال 1320 هجری شمسی رضاشاه با همکاری انگلیسی‌ها مراسم‌های روضه‌خوانی سراسر کشور را ممنوع کرد و این حرکت رضاشاه نشان‌دهنده این است که نیروی‌های حکومت به دنبال خاموش کردن چراغ هدایت و روشنگری انسان‌ها بودند.

امام‌جمعه موقت سبزوار با گرامیداشت هفته ناجا، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان قرآن کریم این است که حکومت باید نیروهایی داشته باشد تا بتواند امنیت جامعه را در ابعاد مختلف تأمین کند.

سلیمانی ادامه داد: امنیت در جامعه همانند هوایی برای تنفس انسان‌هاست و اگر در شهر امنیت برقرار نباشد سبب بی‌ارزشی ثروت و قدرت جامعه خواهد شد لذا معنای واقعی امنیت به‌خوبی در شهرستان سبزوار دیده می‌شود.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی سبزوار نیز بیان داشت: تأمین امنیت در جامعه تنها به عهده نیروی‌های انتظامی نیست بلکه ما حافظ امنیتی هستیم که تمام مردم باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

سید محمد هاشم‌زاده هاشمی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی با لباس شهادت و ایثار به دنبال تأمین امنیت اجتماعی هستند، بیان کرد: نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم از هیچ‌گونه فعالیتی دریغ نکرده است و روزانه بیش از 100 مأموریت در سطح سبزوار انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: برای برقراری امنیت از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم و اولویت ما تأمین امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت برای شهروندان سبزواری است.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به عزم جدی در برخورد با اراذل‌واوباش سبزواری، عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت فرماندهی انتظامی سبزوار، رضایت کامل مردم از امنیت اجتماعی است، همچنین بر اساس نظرسنجی‌های اخیر میزان رضایت شهروندان سبزواری از نیروی انتظامی افزایش‌یافته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.