اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مهر 1395 / کد مطلب: 11340 / نظرات: 0

هم‌زمان با ماه محرم صورت گرفت


برگزاری نمایشگاه بزرگ عاشورایی در سبزوار


برگزاری نمایشگاه بزرگ عاشورایی در سبزوار

هم‌زمان با ماه محرم نمایشگاه بزرگ عاشورایی با عنوان «کعبه می‌خواند حسین(ع)، کربلا لبیک‌گو» در شهرستان سبزوار برگزار شد.

آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ عاشورایی با عنوان «کعبه می‌خواند حسین، کربلا لبیک‌گو» با حضور جمعی از مسؤولان در مرکز بنیاد خیریه سالمندان مادر سبزوار برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد خیریه سالمندان مادر سبزوار در این مراسم بابیان اینکه نمایشگاه بزرگ عاشورایی به دلیل هم‌زمانی با ماه محرم و صفر برگزارشده است اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی مهم برای حضور شهروندان در مرکز خیریه سالمندان مادر است تا بتوانند از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کنند.

مهدی ذبیح‌اللهی برپایی این نمایشگاه را فرصتی مؤثر برای حضور خیرین نیک‌اندیش در بنیاد خیریه سالمندان مادر دانست و افزود: این نمایشگاه در مدت کاری بالغ‌بر 50 روز راه‌اندازی شده است و امیدواریم با برپایی نمایشگاه عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی امام حسین(ع) ویارانش را گسترش دهیم.

وی تعداد آثار این نمایشگاه را هفت اثر اعلام کرد و گفت: پنج اثر عاشورایی آن همانند لحظه شهادت حضرت علی‌اصغر(ع)، حضرت عباس(ع)، صحرای کربلا، غروب عاشورا و خرابه‌های شام است.

مدیرعامل بنیاد خیریه سالمندان مادر سبزوار با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه بزرگ عاشورایی تا ماه صفر برای عموم آزاد است، تصریح کرد: دو اثر مرتبط با مراسم حج همانند خانه کعبه و صفا و مروه نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.