اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 مهر 1395 / کد مطلب: 11338 / نظرات: 0

خطیب جمعه سبزوار:


قمه زنی تخریب عقاید شیعه است


قمه زنی تخریب عقاید شیعه است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: قمه زنی نمونه ای از تخریب عقاید شیعه است که تبلیغ آن از سوی دشمن جهت تخریب چهره واقعی اسلام صورت می گیرد.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: آسیبهای دیگری نیز در عزاداری ماه محرم وجود دارد که باید مرتفع شوند.
وی همچنین گفت: رزمندگان جبهه مقاومت برای حفظ اسلام با الگوگیری از عاشورا علیه استکبار، گروههای تکفیری و داعش مقاومت می کنند.
خطیب جمعه سبزوار افزود: حمایت غرب از داعش و گروههای تکفیری با هدف ضربه زدن به دنیای اسلام و جبهه مقاومت است.
وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم شهیدان خط مقدم مبارزه با استکبار و کفر هستند که اجازه پیشروی بیشتر جریان کفر را به درون سرزمینهای اسلامی و حرم اهل بیت(ع) نمی دهند.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به تقارن زمان مسابقه فوتبال بین دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا اشاره و بیان کرد: تاریخ برگزاری این مسابقات چهار سال پیش از سوی فدراسیون فوتبال جهانی(فیفا) بر مبنای تاریخ میلادی تعیین شد و مسئولان فدراسیون فوتبال در آن زمان با بی توجهی تقارن این مسابقه فوتبال با شب عاشورا را در نظر نگرفتند.
وی افزود: جوانانی که برای تماشای این مسابقه فوتبال به ورزشگاه می روند با رعایت حرمت عاشورا فرهنگ و شعور حسینی را به منصه ظهور بگذارند و شادی زیادی نشان ندهند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.