اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 مهر 1395 / کد مطلب: 11337 / نظرات: 0


مراسم شیرخوارگان حسینی در سبزواربرگزار شد


مراسم شیرخوارگان حسینی در سبزواربرگزار شد مراسم شیرخوارگان حسینی روز جمعه در سبزوار با حضور جمع زیادی از مادران و فرزندان خردسال آنها برگزار شد.
- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  گفت: گروههای جهادی واقعی زیر پرچم امام حسین(ع) و با تاسی از قیام عاشورا در برابر دشمن تکفیری ایستادگی می کنند
حسین مقصودی روز جمعه در مراسم شیرخوارگان حسینی در سبزوار افزود: حکام به اصطلاح مسلمان عرب تنها دم از یاری ملتهای مسلمان می زنند اما در پشت پرده با رژیم صیهونیستی و کشورهای حامی تکفیریها دست دوستی می دهند.
وی ادامه داد: مدافعان حرم و تفکر عاشورایی آنها در سنگر دفاع از کشورهای اسلامی ثابت کرد که تنها راه مقابله با دشمن جهاد و نابودی تکفیریها است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت گسترش تفکر عاشورایی ملتهای مسلمان بیدار شده اند و در برابر استکبار جهانی و سیاستهای حکام دست نشانده غرب ایستادگی می کنند.
وی افزود: خرافه گرایی، رفتارهای مغایر با فرهنگ اسلامی، ترویج احادیث دروغ، نامگذاری جدید برای کشورهای اسلامی مانند خلافت شام و عراق و گسترش اختلاف در بین مذاهب اسلامی از جمله اقدامات استکبار برای مصادره اسلام واقعی است.
مقصودی ادامه داد: حضور به موقع رزمندگان مقاومت اسلامی در جبهه های نبرد، رفتار شایسته با مردم و ترویج اسلام واقعی باعث شد تا توطئه دشمن خنثی شود.
وی گفت: تکفیریها در آستانه نابودی قرار دارند و بر اساس اعلام فرماندهان نظامی به زودی بساط آنها در سرزمینهای اسلامی جمع می شود.ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.