اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 9 مهر 1395 / کد مطلب: 11315 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار :


25 واحد گشتی پلیس در سبزوار به صورت شبانه روزی فعال است


25 واحد گشتی پلیس در سبزوار به صورت شبانه روزی فعال است
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: 40 واحد گشتی پلیس جهت برقرای نظم و امنیت در سبزوار فعال است که 25 واحد آن به صورت شبانه روزی است.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در آستانه هفته نیروی انتظامی در جمع نمازگزاران جمعه سبزوارافزود: این گشت ها در جهت مبارزه با بی حجابی، برخورد با جرایم ، جلوگیری از سرقت و کشف مواد مخدر انجام می شود.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت حفظ امنیت کشور در مرزها و داخل کشور را به عهده دارد و در راستای امنیت پایدار و مطلوب جامعه تلاش می کند.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی گفت: نیروی انتظامی نظر و رضایتمندی مردم را مهمترین ملاک برای ارزیابی فعالیت های خود می داند و با نگاه علم محوری و پیش بینی به کشف جرایم می پردازد.
وی اظهار کرد: امروز رویکرد و تاکتیک نوین دشمن در جنگ با انقلاب اسلامی تغییر کرده و دشمن با جنگ نرم از طریق سایت های معاند، شبکه های مجازی، ماهواره و ورود انواع مواد مخدر صنعتی نسل سوم انقلاب را هدف قرار داده است.
هاشم زاده هاشمی تصریح کرد: القای تفکراتی چون ناتوان جلوه دادن مسئولان نظام و بی تفاوتی به انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی است.
وی ظهور داعش و گروههای تکفیری را حیله دیگر استکبار برای مقابله با جهان اسلام و ارائه تصویری خشن و تروریستی از اسلام دانست. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.