اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 28 شهريور 1395 / کد مطلب: 11289 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


آموزش و پرورش باید مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزد


آموزش و پرورش باید مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: آموزش و پرورش باید مهارت های زندگی را به دانش آموزان بیاموزد تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد.
احمد برادران شامگاه شنبه در مراسم جشن دانش آموختگی دانشگاه فرهنگیان سبزوار افزود: آموزش و پرورش نباید نسبت به ارائه آموزش های مهارت زندگی به دانش آموزان کم توجه باشد.
وی اظهار کرد: مدرسه ها تبدیل به محلی برای آموزش کتاب های درسی شده اند و این موضوع با نظام تعلیم و تربیت اسلامی سازگار نیست و به عنوان یک آسیب مهم در نظام آموزش و پرورش محسوب می شود.
وی گفت: مدرسه و آموزگار در تربیت اسلامی و شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش اساسی دارند و انتظار اولیاء توجه آموزش و پرورش به آموزش مهارت های زندگی در این محیط است.
برادران اضافه کرد: آموزگاران بهترین الگوی تربیتی و آموزشی برای یک دانش آموز هستند و این موضوع وظیفه سنگینی را برعهده این افراد می گذارد.
وی ادامه داد: بهره گیری از فضای مجازی فرصتی است برای ارائه آموزش های دینی، اعتقادی و ترویج زندگی سالم در بین دانش آموزان و آموزش و پرورش باید زمینه استفاده از این محیط را فراهم کند.
800 دانشجو در رشته های علوم تربیتی، ریاضی، حرفه وفن، آموزش ابتدایی و علوم اجتماعی در این دانشگاه تحصیل می کنند.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.