اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 شهريور 1395 / کد مطلب: 11273 / نظرات: 0


چند انتصاب دیگر در شهرداری سبزوار


۵
طی احکامی جداگانه سيد علي كوشكي شهردار سبزوار، مشاور ارشد شهردار، سرپرست اداره حقوقی، مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری و سازمان ها و مسئول خانه موزه شهید فرومندی، سرپرست حوزه شهردار و سرپرست اداری مالی شهرداری منطقه دو را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی که فعالیت خود در شهرداری را از سال ۷۴ آغاز کرده است دارای مدرك كارشناسي ارشد برنامه ریزی است و تاكنون عناوين معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، مسئول گروه عمران شهرداری و هیئت مدیره های سازمان های موتوری، بهسازی، تاکسیرانی و… را در كارنامه كاري دارد.

او که در حال حاضر مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری است با حفظ سمت از سوی سیدعلی کوشکی شهردار سبزوار به عنوان مشاور ارشد شهردار منصوب شد تا با همفکری و مشورت های همه جانبه توسعه شهری سبزوار بیش از گذشته را با همراهی یکدیگر در دستور کار قرار دهند.

عباس معصومی صدر که ۱۲ سال است وارد مجموعه شهرداری سبزوار شده فعلا دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش حقوق جزا و جرم شناسی است و در سمت های مدیر فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری، دبیر کمیسیون عمران شهرداری، روابط عمومی سازمان آتش نشانی، بایگانی،مسئول دفترخدمات شهری فعالیت کرده ، او امروز حکم سرپرستی واحد خقوقی شهرداری سبزوار را از سوی شهردار دریافت کرد.

اما امیر ناطقی دیگر فردی بود که امروز ابلاغ جدید خود را از شهردار سبزوار در سمت سرپرست حوزه دفتر شهردار دریافت کرد، او که از سال ۸۵ وارد شهرداری شد و تا سال ۹۳ یکتاز مدیرعاملی سازمان تاکسیرانی در شهرداری بود پیش از این جانشین معاونت خدمات شهری، سرپرست مدیریت حمل و نقل و ترافیک، عضو کارگروه های آموزش و بازرگانی اتحادیه تاکسیداران اتحادیه شهرداری کشور را در کارنامه کاری اش دارد. او در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد بهبود ترافیک شهری است.

امروز علی عظیم نسب و فاضل منش نیز از دیگر افرادی بودند که از سوی شهردار سبزوار سمت های مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری و سازمان ها و مسئول خانه موزه شهید فرومندی و سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری منطقه دو را دریافت کردند.

امید است مجموعه شهرداری با هرماهی و همدلی توسعه شهری و زمینه آبادی کهن شهر دیار سربداران را بیش از گذشته فراهم آورند.

 

 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.