اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 شهريور 1395 / کد مطلب: 11264 / نظرات: 0


انتصابات در شهرداری سبزوار کلید خورد


طی احکامی جداگانه سيد علي كوشكي شهردار سبزوار، سرپرست معاونت خدمات شهري و سرپرست منطقه يك شهرداري را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سعيدرضا فصيحي با مدرك كارشناسي ارشد جغرافيا با گرايش برنامه ريزي محيطي داراي ۲۰ سال سابقه خدمت در شهرداري سبزوار است و تاكنون عناوين مسئول روابط عمومي ، مديريت بازرسي، مسئول نواحي خدمات شهري، مدير منطقه و مديرعاملي سازمان مديريت پسماند را در كارنامه كاري خود داشته است. سازمان مديريت پسماند شهرداري در زمان مديريت وي موفق به دريافت گواهينامه استاندارد در مديريت كيفيت و مشتري مداري، محيط زيست و بهداشت و ايمني شد و در همين راستا كهن شهر ديار سربداران به عنوان يكي از ده شهر پاك كشور انتخاب گرديد.
در احکام ابلاغی سرپرست خدمات شهري آمده است:
جناب آقاي سعيدرضا فصيحي
سلام علیکم
احتراما با عنایت به شایستگی، توانمندي ، تعهد و نظر به تجارب و سوابق بيش از يك دهه خدمات ارزشمندو ارزنده تان در حوزه خدمات شهري و كسب رضايت شهروندان  به موجب این حکم با حفظ سمت قبلي به عنوان ” سرپرست معاونت خدمات شهري” منصوب می شوید. امید است با نگاه خردمندانه و متكي بر مديريت عالمانه در جهت خدمات دساني به شهروندان فهيم سبزواري در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري گرديد ، در چارچوب مقررات بر پايه صداقت و درستكاري امور محوله را انجام داده و از هيچ كوششي دريغ ننماييد. از خداوند متعال توفیق و پيشرفت روزافزونتان را خواستارم. رجا واثق داريم آنچه براي رضايت خداوند متعال و بندگان شايسته او انجام پذيرد باقي و موثر خواهد ماند.
سيدعلي كوشكي
شهردار سبزوار

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
و اما مجيد بازقندي داراي مدرك فوق ليسانس طراحي شهري داراي ۱۳ سال سابقه خدمت در شهرداري است كه از اين مدت ۱۱ سال به عنوان معاونت منطقه دو شهرداري و ۲ سال نيز به عنوان مسئول درآمد منطقه دو مشغول به فعاليت مي باشد.
در احکام ابلاغی سرپرست منطقه يك شهرداري آمده است:
جناب آقاي مجيد بازقندي
سلام علیکم
احتراما با عنایت به شایستگی، تعهد و نظر به تجارب و سوابق ارزنده وارزشمندتان به موجب این حکم به عنوان” سرپرست منطقه يك” منصوب می شوید. امید است  در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري گرديد ، در چارچوب ضوابط و مقررات بر پايه صداقت و درستكاري همچون گذشته با اخلاص و درايت در انجام وظايف از هيچ كوششي دريغ ننماييد. از خداوند متعال توفیق و پيشرفت روزافزونتان را خواستارم.
سيدعلي كوشكي
شهردار سبزوار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.