اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 شهريور 1395 / کد مطلب: 11259 / نظرات: 0


اختصاص 290 هزار میلیارد ریال برای جبران بدهی دولت به شهرداری ها


اختصاص 290 هزار میلیارد ریال برای جبران بدهی دولت به شهرداری ها  رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: 290 هزار میلیارد ریال برای جبران بدهی دولت به شهرداری های کشور اختصاص یافت.
 حسین مقصودی روز شنبه در مراسم معرفی شهردار جدید سبزوار افزود: بدهی دولت به شهرداری ها مشخص نشده است و کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس پس از بررسی نهایی مبلغ آن را اعلام می کند.
وی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه در بخش قوانین شهرداری ها، درآمدهای حاصل از جرایم شهرداری ها به دولت اختصاص یافته بود که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تغییر پیدا کرد و این در آمد ها به شهرداری ها بازگشت.

* اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار شهرداران باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهمترین اولویت امروز کشور اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار شهرداران استان باشد.
محمد مقدوری افزود: کارگروه های اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و شهرداری ها در اجرای بخش مهمی از مصوبات این کارگروه ها نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم با وجود محدودیت های اعتباری در سه سال اخیر خدمات ارزشمند به مردم ارائه کرده است، اظهار کرد: کاهش هزینه های بهداشت و درمان، افزایش شاخص های اقتصادی و افزایش تولید گندم در سال جاری از مهمترین اقدامات دولت است.

* وجود 50 هزار حاشیه نشین در سبزوار
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: هم اکنون 50 هزار حاشیه نشین در هفت محله این شهرستان شناسایی شده اند.
احمد برادران افزود: با همدلی و همراهی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار این محلات ساماندهی و نیازهای آنان در زمینه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، امنیتی و انتظامی ،اشتغال و کار آفرینی رفع شده است.
در این مراسم سید علی کوشکی به عنوان شهردار جدید سبزوار معرفی و از زحمات محمد علی طالبی قدردانی شد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.