اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 آبان 1390 / کد مطلب: 1123 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


نقش مردان در خانواده یک نقش کلیدی است


نقش مردان در خانواده یک نقش کلیدی است    امام جمعه داورزن سبزوار گفت: برخورد یک مرد با خانواده اش باید نیکو وشایسته باشد زیرا نقش وی در خانواده نقش کلیدی است.    
ا، حجت الاسلام " محمود مداحی" در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن با اشاره به دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع)، برخورد شایسته مرد را در خانواده بسیار مهم دانست .

وی  افزود: خشنودی خداوند در ایجاد رفاه سالم برای خانواده است و ارزش نشستن مرد در کنار اعضای خانواده از نشستن وی در حال اعتکاف در مسجد نبی (ص) بالاتر است.
وی گفت: عمر زیاد انسان و مرد در گرو نیکی به خانواده است و مرد خوشبخت از دیدگاه پیامبر (ص) به مردی گفته می شود که همسر و فرزند صالح و شایسته و همچنین منزل وسیع و مرکب راهوار داشته باشد.
امام جمعه بخش داورزن، اسلام را دین خوب زیستن دانست و افزود: اسلام به خوب زیستن سفارش می کند و اسراف و تبذیر را منع کرده است.
حجت الاسلام مداحی، یاد عملیات و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و از غیورمردان عملیاتهای ظفر 4 و نصر 8 و نصر 9 تجلیل کرد.
وی همچنین به مناسبت 29 آبان 1357 و حمله ددمنشانه مزدوران رژیم پهلوی به حرم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهارداشت: با این عمل رژیم پهلوی برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوست.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی استکبار شرق نابود شد و امید است به زودی استکبار غرب نیز از بین برود و اسلام ناب همه جای دنیا را فرا گیرد.
وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی هستند که می خواهند تیشه به ریشه اسلام بزنند لذا مردم باید با هوشیاری به کسانی رای دهند که همواره دلسوز جامعه، مردم و اسلام باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.