اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 شهريور 1395 / کد مطلب: 11219 / نظرات: 0


198 طرح عمرانی و خدماتی در سبزوار بهره برداری شد


198 طرح عمرانی و خدماتی در سبزوار بهره برداری شد  همزمان با پنجمین روز هفته دولت 198 طرح عمرانی و خدماتی روز شنبه طی مراسمی در شهرستان سبزوار به بهره برداری رسید.
معاون عمرانی فرمانداری سبزوار در این مراسم گفت: این طرحها شامل 180 طرح توسعه، اصلاح شبکه و برقرسانی، مدرسه چهار کلاسه در روستای دولت آباد، 12 خانه مددجویی کمیته امداد و پنج طرح شرکت آب و فاضلاب است.
حسین شاد ادامه داد: برای بهره برداری از این طرحها 145 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، استانی، ملی و منابع داخلی ادارات هزینه شده است.
وی طرحهای برق را نیز شامل اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی با اجرای 60 کیلومتر کابل فشار متوسط، 110 ترانس و 35 کیلومتر کابل فشار قوی اعلام کرد.

* بهره برداری پنج طرح شرکت آب و فاضلاب
معاون عمرانی فرمانداری سبزوار اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر سبزوار، مرکز پایش و راهبری کیفی ششتمد و روداب و برقرسانی و تجهیز یک حلقه چاه در شهرستان داورزن را دیگر طرحها برشمرد.
وی گفت: حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب از دیگر طرحهایی است که برای اجرای آنها 45 میلیارد ریال هزینه شد.
شاد افزود: همچنین 12 خانه مددجویی کمیته امداد در دو بخش مرکزی و ششتمد با سه میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.