اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 مرداد 1395 / کد مطلب: 11190 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


دولت خدمت به مردم را در راس امور خود قرار دهد


دولت خدمت به مردم را در راس امور خود قرار دهد  امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به خدمات خوب دولت به مردم گفت: خدمت به مردم باید در راس امور دولت و دولتمردان قرار داشته باشد.
حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: دولت باید با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به ایجاد اشتغال بیشتر و حل مشکلات اقتصادی مردم توجه نماید.
وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان والامقام الگوی خدمت به مردم و محرومان بودند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حمایت برخی کشورهای غربی از منافقان تصریح کرد: منافقین دستشان به خون 17 هزار ایرانی آلوده است و این گروهک تروریست نزد مردم ایران منفور بوده و هیچ جایگاهی ندارد.
وی با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه افزود: در جبهه سوریه پیروزی های خوبی حاصل شده و شهر راهبردی و اقتصادی حلب در محاصره است که به امید خدا و با تلاش نیروهای مقاومت بزودی از دست تروریستها خارج می شود.
امام جمعه موقت سبزوار همچنین با اشاره به تشدید درگیری ها در یمن ادامه داد: آل سعود با همدستی قدرت های غربی در پی نابودی یمن و زیرساخت های آن و در هم شکستن روحیه مقاومت مردم است.
وی همچنین 30 مرداد روز جهانی مساجد را گرامی داشت و گفت: مساجد به عنوان کانون های مهم دینی باید بیشتر مورد توجه باشد و هنگام اقامه نماز جمعیت بیشتری در مسجد حضور یابند.
وی با اشاره به روز بزرگداشت علامه مجلسی اظهار کرد: علامه مجلسی با جمع آوری تمامی روایات شیعه و تالیف بالغ بر 200 جلد کتاب، گام بلندی در حفظ و احیای فرهنگ شیعی برداشت.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تبریک روز پزشک افزود: حرفه پزشکی قداست خاصی دارد و پزشکان برای نجات جان بیماران و ارتقای سلامت مردم تلاش می کنند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.