اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 28 مرداد 1395 / کد مطلب: 11182 / نظرات: 0


80درصد طرح سامانه یکسانسازی آدرس در سبزوار اجرا شد


80درصد طرح سامانه یکسانسازی آدرس در سبزوار اجرا شد  رئیس اداره پست سبزوار گفت: 80 درصد طرح بزرگ سامانه یکسانسازی آدرس(GNAF) در چارچوب سیاست دولت یازدهم برای توسعه خدمات الکترونیکی و زیرساخت فناوری اطلاعات تاکنون با هزینه یک میلیارد و 850 میلیون ریال در این شهرستان اجرا شده است.
محمد مهری افزود: اجرای طرح سامانه یکسانسازی آدرس پارسال به صورت آزمایشی با 200 هزار رکورد شهری و روستایی در سبزوار آغاز شد.
وی ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیکی و زیرساخت فناوری اطلاعات بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه پست و ارتباطات است.
رئیس اداره پست سبزوار گفت: دولت برای خدمات رسانی بهتر، کاهش هزینه و تسهیل در انجام امور مردم توسعه زیرساخت ارتباطات را دنبال می کند.
وی در ادامه ساخت دو باجه داخل اداره با هزینه 100 میلیون ریال، تاسیس اداره پست در داورزن و سلطان آباد، پست بانک در داخل اداره و پست تلفنی 193 برای رفاه حال مردم را از دیگر فعالیتهای اداره پست سبزوار طی سه سال گذشته برشمرد.
مهری همچنین ثبت نام روزانه 900 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند، ترخیص خودرو در همکاری با راهنمایی و رانندگی، توزیع و ابلاغیه ثبت اسناد و بانکهای عامل جهت تسهیل و رفع مشکلات مردم را از دیگر خدمات اعلام کرد.
وی افزود: اداره پست سبزوار روزانه افزون بر 100 نوع خدمت به مردم ارائه می کند و در این چارچوب 38 دفتر شهری پیشخوان دولت، 88 دفتر آی.سی.تی روستایی و 10 نمایندگی توزیع مرسولات پستی در حال ارائه خدمات هستند.
رئیس اداره پست سبزوار گفت: بطور میانگین ماهانه 32 هزار مرسوله پستی در این شهرستان توزیع و 23 هزار فقره مرسوله پستی به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.