اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1395 / کد مطلب: 11176 / نظرات: 0

عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور:


هدف ما قهرمانی مسابقات پارالمپیک ریو است


عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: هدف ما در مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک ریو 2016 قهرمانی است.
مهدی بابادی در آیین بدرقه اعزامیان به مسابقات پارالمپیک ریو که در محل آسایشگاه سالمندان پدر سبزوار برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته ایران برای قهرمانی تمرین کرده و تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته است.
وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران در آمادگی کامل است، افزود: بنده نیز به رغم اولین حضورم در این مسابقات، از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارم.
تنها عضو پارالمپیک والیبال نشسته خراسان رضوی افزود: تیم والیبال نشسته کشور برای حضور مقتدرانه در پاراالمپیک طی 2 سال اخیر 14 اردوی داخلی و بین المللی برگزار کرده است.
وی رقیب اصلی تیم ایران در این مسابقات را بوسنی دانست و گفت: مسابفات والیبال نشسته پارالمپیک در 2 گروه چهار تیمی برگزار می شود که دیدار افتتاحیه نیز بین تیم های بوسنی و ایران برگزار می شود.
وی با اشاره به هم گروهی تیم ایران با تیم های بوسنی، چین و روسیه افزود: هدف ما در مرحله نخست صعود از این گروه به عنوان تیم صدرنشین است.
این دوره هشتمین حضور والیبال نشسته ایران در مسابقات پارالمپیک است و تیم ملی والیبال نشسته ایران با پنج طلا و 2 نقره پرافتخارترین تیم حاضر در پارالمپیک ریو به حساب می آید.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.