اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 آبان 1390 / کد مطلب: 1117 / نظرات: 0

با حضور وزیر جهاد کشاورزی /


كارخانه خوراك طیور بیهق سبزوار افتتاح شد


كارخانه خوراك طیور بیهق سبزوار  افتتاح شد  
كارخانه خوراك طیور بیهق سبزوار وابسته به شركت تعاونی مرغداران این شهرستان روز جمعه طی مراسمی با حضور وزیر جهاد كشاورزی در شهرك صنعتی سبزوار افتتاح شد. 
 
به گزارش ایرنا، مدیر عامل شركت تعاونی مرغداران سبزوار در این مراسم گفت: برای ساخت و تجهیز این كارخانه با ظرفیت تولید سالانه 72 هزار تن در دو نوبت كاری 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

' علی صادقی' سرمایه گذاری های انجام شده در این كارخانه را 45 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: این كارخانه برای 27 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد كرده است.

وی با بیان اینكه این واحد تولیدی علاوه بر دان كوبی، فرآوری دان و میكروب زدایی دان را انجام می دهد اظهارداشت: با توجه به نیاز مرغداران، گسترش ظرفیت تولید این كارخانه تا دو برابر در برنامه آتی قرار دارد.

'صادقی' مشكل اصلی این كارخانه را كمبود نقدینگی ذكر كرد و گفت: با توجه به فروش نقدی مواد اولیه در بازار و عدم ورود دولت در این حوزه، برای تامین مواد اولیه حداقل 50 میلیارد ریال سرمایه نقدی نیاز داریم.

وی این كارخانه را شامل سالن های تولید، نگهداری مواد، سیلوهای ذخیره به ظرفیت پنج هزار تن و ساختمان اداری در مجموع با مساحت 11 هزار متر مربع ذكر كرد.

شهرستان سبزوار دارای 550 واحد مرغداری می باشد.

در آیین افتتاح این كارخانه معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی شهرستان حضور داشتند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.