اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1395 / کد مطلب: 11162 / نظرات: 0

فرماندار جغتای:


انعکاس اخبار دولت ارزشی برابر خدمات دولت دارد


انعکاس اخبار دولت ارزشی برابر خدمات دولت دارد  فرماندار جغتای ارزش انعکاس اخبار دولت را به اندازه خود خدمات دانست و گفت: از رسانه های گروهی انتظار داریم که دستاوردهای دولت تدبیر و امید را برای مردم بازگو کنند.
محمد علی آبادی در آستانه هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت بهترین و مناسب ترین فرصت برای بیان عملکرد مسئولان و آشنا کردن مردم با دستاردهای دولت است.
وی اظهار کرد: توافق هسته ای با حفظ عزت کشور، کاهش تورم و اجرای طرح تحول نظام سلامت از خدمات شاخص دولت یازدهم است که خبرنگاران و روزنامه نگاران به عنوان بازوی توانمند نظام باید پیشگام در اطلاع رسانی این خدمات به مردم باشند.
وی با اشاره به سیاه نمایی ها و توطئه برخی رسانه های خاص علیه دولت گفت: برخی رسانه ها از خط قرمز اخلاق عبور کرده و با بداخلاقی به اهانت به برخی از مسئولان روی آورده اند که باید با این موارد برخورد شود.
علی آبادی اظهار کرد: رسانه ها باید با اطلاع رسانی دقیق و حفظ امانتداری در جهت همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، دفاع از منافع ملی، فرهنگ غنی اسلامی، ایجاد فضای امید و همدلی و وحدت در جامعه تلاش کنند.
فرماندار جغتای خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را رسانه ای حرفه ای و مهم خواند و گفت: این رسانه مادر با سرلوحه قرار دادن سه شعار سرعت، دقت و صحت، در عرصه رسانه ای کشور موفق عمل کرده است.منبع ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.