اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 مرداد 1395 / کد مطلب: 11158 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


رسانه عنصر اساسی رشد فکری جامعه است


رسانه عنصر اساسی رشد فکری جامعه است  فرماندار داورزن گفت: رسانه های گروهی عنصر اساسی رشد و توسعه فکری در جامعه و بستر اصلی استدلال عقلانی و مباحث انتقادی در جامعه هستند.
رضا فلاحی به مناسبت روز خبرنگار افزود: رسانه های گروهی با ارائه راهکارهای مناسب به مسئولان بهترین یاری کننده در رفع مشکلات هستند.
وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه رسانه ای در برابر تهدید فرهنگی دشمن وظیفه ای سنگین در زمینه اطلاع رسانی دارند.
فرماندار داورزن گفت: رسانه ها در افزایش سطح اعتماد عمومی مردم به مسئولان نقش مهمی دارند و این موضوع از مهمترین پایه های تثبیت حاکمیت است.
وی در ادامه افزود: در حالی برخی رسانه ها با انتشار اخبار دروغ و غرض ورزانه علیه خدمات دولت سبب تشویش اذهان عمومی می شوند که باید رعایت اعتدال و انصاف از مهمترین ویژگیهای رسانه باشد.
فلاحی همچنین به جایگاه و اهمیت رسانه ها اشاره و بیان کرد: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رسانه هایی است که با انتشار اخبار معتدل و نقد به موقع و منصفانه نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست دارد.
وی ادامه داد: مردم بامطالعه اخبار ایرنا می توانند واقعیت را در مورد حوادث و رویدادهای کشور متوجه شوند، این رسانه با انعکاس خدمات واقعی دولت توانسته سیاه نماییهای برخی رسانه ها را خنثی کرده و واقعیتها را به گوش مردم برساند.
فرماندار داورزن گفت: دولت در اوج مظلومیت آماج توهین، و هجمه های مختلف از سوی برخی رسانه ها قرار گرفته،هجمه به دولت و زیر سئوال بردن دستاوردهای آن به نوعی توهین به مردم محسوب می شود. منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.